تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192156

«کریستوفر نولان» اعلام کرد پروژه بعدی سینمایی او قسمت جدید از سری فیلم‌های «جیمز باند» نخواهد بود.

به گزارش سینماسینما، «کریستوفر نولان» این گمانه‌زنی را که ممکن است پس از موفقیت فیلم پرفروش «اوپنهایمر» به سمت سری فیلم‌های مامور ۰۰۷ برود رد کرد.

نولان در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس در آستانه نمایش فیلم جدیدش «اوپنهایمر» در سامانه نمایش آنلاین که با فروش ۹۵۰ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما درباره جنگ جهانی دوم است گفت: «نه، متأسفانه خیر، هیچ حقیقتی در مورد این شایعات وجود ندارد و پروژه بعدی من فیلم جیمز باند نیست».

نولان از زمانی که سه‌گانه پیشگامانه خود از فیلم‌های بتمن را با «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در سال ۲۰۱۲ به پایان رساند، از این آزادی برای ساخت فیلم‌های مهمی مانند «میان ستاره‌ای» و «تنت» و حماسه‌های تاریخی از جمله «دانکرک» و فیلم جدید «اوپنهایمر» استفاده کرده است، اما او همیشه بر این واقعیت اذعان کرده که سری فیلم‌های «جیمز باند» می‌تواند او را به سمت فیلمسازی فرانچایز (سری فیلم) بازگرداند.

نولان یک دهه پیش هنگام تبلیغ فیلم‌های «بتمن»، معمولا سری فیلم‌های جاسوسی «جیمز باند» را مورد تحسین قرار می‌داد و حتی به این موضوع اشاره داشت که با «باربارا بروکلی» تهیه‌کننده این سری فیلم درباره ساخت یک فیلم «جیمز باند» ملاقات کرده است اما «دنیل کریگ» هنوز در نقش مامور ۰۰۷ حضور داشت و او تنها در صورتی به کارگردانی یک فیلم علاقه‌مند است که بتواند نقش اصلی را خودش انتخاب کند.

«اوپنهایمر» جدیدترین ساخته «کریستوفر نولان» است که عنوان پرفروش‌ترین فیلم زندگی‌نامه‌ای سینما را نیز به نام خود ثبت کرده است. این فیلم نگاهی جامع به زندگی «جی. رابرت اوپنهایمر»، فیزیکدان نظری آمریکایی و از پیشگامان ساخت بمب اتمی دارد و در آن «کیلین مورفی» در نقش «رابرت اوپنهایمر» بازی کرده است. این پروژه با بوجه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شده و کمپانی یونیورسال نیز پس از قطع همکاری «نولان» با برادران وارنر، پخش این فیلم را برعهده دارد.

فیلم‌نامه این فیلم بر اساس کتاب «پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر» نوشته شده و علاوه بر «کیلین مورفی» در نقش اصلی، «مت دیمون»، «امیلی بلانت»، «رابرت داونی جونیور» «کنت برانا» و «کیسی افلک» بازیگران اصلی این فیلم هستند.

منبع: ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها