تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 188752

سم مندس کارگردان مطرح بریتانیایی کارگردانی فیلم دیگری از جیمز باند را بر عهده نخواهد گرفت.

به گزارش سینماسینما، در حالی که سم مندس پیش از این کارگردانی ۲ فیلم جیمز باند شامل «اسکای فال» در سال ۲۰۱۲ و «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵ را انجام داد، اما اکنون تایید کرده که به عنوان کارگردان فیلم جیمز باند بازنخواهد گشت.

در هر دوی این فیلم‌ها دنیل کریگ در نقش شخصیت اصلی بازی کرده است.

مندس علاوه بر فیلم‌های باند، فیلم‌هایی مانند «زیبای آمریکایی»، «جاده‌ای به سوی تباهی»، «جاده انقلابی» و «۱۹۱۷» را نیز کارگردانی کرده است.

این کارگردان در مورد احتمال کار در یک فیلم از مجموعه باند عنوان کرد که «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» از تهیه کنندگان فیلم یعنی مایکل جی ویلسون و باربارا بروکلی برای کارگردانی یک فیلم جدید دریافت کرده است اما او تصمیم گرفت که با آن مخالفت کند.

مندس ۵۷ ساله گفت: کارگردانی «اسکای فال» از بهترین تجربیات زندگی حرفه‌ای من بود، اما من تئاتر و تعهدات دیگری از جمله تولید «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» و «شاه لیر» را دارم که به تمرکز کامل من در سال آینده و بعد از آن نیاز دارد.

جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند «وقتی برای مردن نیست» سال ۲۰۲۱ توسط کری جوجی فوکوناگا کارگردانی شد که آخرین حضور کریگ در نقش باند را تصویر کرد. آخرین فیلم مندس به عنوان کارگردان نیز درام عاشقانه «امپراتوری نور» در سال ۲۰۲۲ بود.

منبع: مهر به نقل از امپایر

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

 

آخرین ها