تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 167916

 بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جاسوسی «جیمز باند» رکورد گینس برای بزرگترین انفجار تک برداشتی تاریخ سینما را شکست.

به گزارش سینماسینما ، فیلم سینمایی زمانی برای مردن نیست (No Time To Die) علاوه بر ثبت چند رکورد جدید در ارتباط با مجموعه فیلم‌های جیمز باند، در صحنه پایانی خود رکورد گینس برای استفاده از بیشترین مواد منفجره در یک برداشت را نیز شکست.

در حمله موشکی که در این صحنه هم جان مامور ۰۰۷ را گرفت و هم کارخانه ویروس سازی شخصیت شرور فیلم را نابود کرد، در مجموع ۱۳۶ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم تی‌ان‌تی منفجر شد و  از سد رکورد پیشین گینس در این شاخه که تنها ۶۵ کیلوگرم بود عبور کرد.

شکستن این رکورد به هیچ وجه اتفاقی نبود. در ویدئو پشت صحنه‌ای که در کانال یوتیوب جیمز باند از این فیلم منتشر شد، کریس کوربولد، تکنیسین جلوه‌های بصری، اذعان کرد پس از آن که فهمید یک رکورد جهانی برای استفاده از بیشترین مواد منفجره در یک سکانس وجود دارد، تصمیم گرفت با صحنه‌ای که بالاخره مامور ۰۰۷ را پس از نزدیک به ۶۰ سال از آغاز مجموعه جیمز باند به کشتن می‌دهد این رکورد را جابه‌جا کند. بنابراین از متولیان کتاب گینس دعوت شد تا برای تایید این رکورد در صحنه حاضر شوند.

دیگر رکوردشکنی‌های زمانی برای مردن نیست در سینما

آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ این فیلم را به یکی از بزرگترین فیلم‌های مجموعه جیمزباند تبدیل کرد؛ زمانی برای مردن نیست هم در اکران افتتاحیه رکورد جدیدی به جا گذاشت هم موفق شد به لطف استقبال گیشه بین‌المللی عنوان پرفروش‌ترین فیلم گیشه پساکرونا را به خود اختصاص دهد، عنوانی که مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست از او ربود.

فیلم زمانی برای مردن نیست به کارگردانی کری فوکوناگا و بازی چهره‌هایی چون دنیل کریگ، لیا سیدو، بن ویشاو، نائومی هریس، رالف فینس، کریستف والتز، رامی مالک، آنا د آرماس و لاشانا لینچ با بودجه ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و با دو ساعت و چهل و سه دقیقه زمان پخش طولانی‌ترین فیلم در مجموعه جیمز باند است.

ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی مووی وب

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها