تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 11684

۱۵

فیلم دختر آخرین ساخته سید رضا میر کریمی که تازه امروز برای نمایش در سینماهای جشنواره فیلم فجر آماده شده است در اولین نمایش خود با استقبال بی سابقه ای مواجه شدو در همان نمایش اول خود دو سانس فوق العاده کشیده شد.

به گزارش سینما سینما،هیچ کدام از ساخته های قبلی رضا میر کریمی از یه حبه قند گرفته تافیلم امروز و حتی خیلی دور خیلی نزدیک با چنین استقبالی در جشنواره مواجه نشده بودند .

فیلم دختر شنبه شب در پردیس کوروش دو سانس فوق العاده خواهد داشت .
اولین نمایش فیلم دختر ،امشب یعنی شنبه شب در پردیس سینمایی کوروش و در ساعت ۲۰بود .ابراهیم حاتمی کیا ،سعید روستایی ،مریلا زارعی و فرهاد اصلانی در اولین نمایش فیلم دختر در پردیس کوروش حضور داشتند.

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی و ماهور الوند در «دختر» بازی می‌کنند.

داستان «دختر» هم از این قرار است: «آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست…»

تهیه کننده و کارگردان رضا میر کریمی ،مدیر فیلمبرداری حمید خضوعی ابیانه ،فیلمنامه: مهران  کاشانی ،.مدیر هنری سید محسن شاه ابراهیمی،  طراح لباس: منصوره یزدانجو ،مجری طرح و برنامه ریز: جلیل شعبانی ،مدیر تولید: محمد صادق میرکریمی.طراح گریم: سودابه خسروی.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها