تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 49766

 

پوران درخشندهکارگردان فیلم سینمایی «بچه های ابدی» از مدیریت سینمایی خواست برای سال ۱۳۹۶، برنامه ریزی جدی تری برای تولید فیلم های با کیفیت و حمایت از فیلمسازان باتجربه کند.

پوران درخشنده  افزود: صنعت سینمای ایران در سال ۹۵ با همه فراز ونشیب هایی که طی کرد، در سطح متوسطی بود و امیدواریم امسال انگیزه بیشتری برای برقراری عدالت در ارتقای این صنعت ایجاد شود.
وی کسب جایزه معتبر سینمایی (اسکار و کن) برای فیلم اصغر فرهادی در سال ۹۵ را مهمترین رویداد ملی و بین المللی سینمایی ایران دانست و اظهار کرد: این اتفاق باعث شد، بار دیگر نگاه های جهانی به سمت شناخت مردم ایران و فرهنگ غنی کشور معطوف شود و دوباره سینمای ایران بر سر زبان آنها بیافتد.
کارگردان فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی زنند» ادامه داد: مدیریت سینما باید برای سال ۹۶، برنامه جدی تری در بخش تولیدات فیلم های خوبی و باکیفیت، حمایت از فیلمسازان و توجه ویژه به فیلمسازان باتجربه و هنرمندان در پیش بگیرد تا در سطح ملی و بین المللی به موفقیت های قابل قبولی دست یابیم.
درخشنده با بیان اینکه تولیدات فیلم در سال ۹۵، وضعیت رو به رشدی نداشت، گفت: سینماگران زحمات زیادی برای ساخت فیلم در سال گذشته کشیدند، اما مضامین تولید شده، عالی نبود و سطح متوسطی داشت.
وی افزود: همچنین انسان های عزیز و ارزشمندی در حوزه سینما در سال ۹۵ از دست دادیم که تلخ و دردناک بود و امیدواریم حال و هوای سینماگران و هنرمندان در سال ۹۶ خوب و بهتر از سال گذشته شود.
کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» همچنین اظهار امیدواری کرد، سال ۹۶، سال عدالت برای سینما و فرهنگ کشور باشد.
و با بیان اینکه ضروریست در تفکر مدیران سینمایی نیز عدالت برقرار باشد، تصریح کرد: مدیران سینمایی باید در همه زمینه های صنعت سینما انگیزه ایجاد کنند تا در سال ۹۶ سینمای کشور در ابعاد ملی و بین المللی موفقیت های دیگری کسب کند.
درخشنده خاطرنشان کرد: باید با افزایش سالن های سینمایی، توجه بیشتری به مخاطب شود و فیلم ها نیز بر اساس عدالت اکران شده و فروش خوبی دست یابند.
ایرنا
برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها