تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 125511

حسن معجونی در نمایش «اختراع والس» به کارگردانی سارا افشار به ایفای نقش می‌پردازد.

به گزارش سینماسینما، حسن معجونی کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما و سرپرست گروه تئاتر «لیو» قرار است با نمایش «اختراع والس» به کارگردانی سارا افشار در مقام بازیگر به ایفای نقش بپردازد.

«اختراع والس» از نیمه اول آذر در پردیس تئاتر شهزراد روی صحنه می‌رود.

معجونی طی حدود ۳ دهه حضور خود در عرصه بازیگری تئاتر در کارنامه کاری خود بازی در نمایش‌های متعددی از جمله «عروسی خون»، «یادگار سال‌های شن» و «در مصر برف نمی‌بارد» علی رفیعی، «روز رستاخیز» و «دیر راهبان» فرهاد مهندس‌پور، «منهای دو» زنده‌یاد داود رشیدی، «ایوانف»، «در میان ابرها» و «سالگشتگی» امیررضا کوهستانی را ثبت کرده است.

وی همچنین در فیلم‌هایی چون «از رئیس جمهور پاداش نگیرید»، «خیابان‌های آرام» و «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی، «اشباح» داریوش مهرجویی، «برف روی کاج‌ها» پیمان معادی و «کنعان» و «خوک» مانی حقیقی به ایفای نقش پرداخته است.

سارا افشار نیز پیش از این نمایش‌ «صندلی‌ها» و «married in a white dress, buried in a white shroud» را در مقام کارگردان را سال ۲۰۱۸ در کشور استرالیا به صحنه برده است.

وی همچنین در نمایش‌های «راهزنان» علیرضا کوشک‌جلالی، «باغ آلبالو» حسن معجونی، «دیده‌بانان» محمدرضا خاکی، «خانه برناردا آلبا» علی‌اکبر علیزاد و «اسم» لیلی رشیدی به ایفای نقش پرداخته است.

به زودی فروش بلیت‌های نمایش «اختراع والس» در سایت ایران‌نمایش آغاز می‌شود.

معرفی دیگر بازیگران و عوامل این اثر نمایشی نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها