تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 161787

شصت و پنجمین جشنواره فیلم لندن، چند فیلم دیگر از جمله فیلم جورج کلونی را به فهرست فیلم‌های امسال خود افزود و اعلام کرد اصغر فرهادی از سخنرانان در جشنواره امسال خواهد بود.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۱ که از ۶ تا ۱۷ اکتبر (۱۴ تا ۲۵ مهر) برگزار می‌شود اعلام کرد اصغر فرهادی در کنار چهره‌هایی چون جین کمپیون کارگردان نیوزیلندی، ریوسوکی هاماگوچی کارگردان ژاپنی، جسی آرمسترانگ سازنده سریال «جانشینی» و آن درس دانیلسن لی بازیگر نروژی در مجموعه‌ای از گفت‌وگوهای حضوری شرکت می‌کند.

علاوه‌بر این جشنواره فیلم لندن فیلم جدید جورج کلونی و بن افلک یعنی «نوار مناقصه» را به فهرست فیلم‌هایش افزود. انتظار می‌رود کلونی نیز در جشنواره حضور یابد. فیلم جدید ادوین فیلمساز اندونزیایی با عنوان «انتقام مال من است، بقیه نقد می‌پردازند» نیز به برنامه جشنواره افزوده شده است.

پیشتر اعلام شده بود «قهرمان» فرهادی در جشنواره فیلم لندن امسال به نمایش درمی‌آید.

امسال علاوه بر فیلم «قهرمان»، فیلم کوتاه «دیوار چهارم» به کارگردانی محبوبه کلایی نیز در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه جشنواره لندن ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته خواهد شد. «جاده خاکی» اولین ساخته بلند پناه پناهی نیز در بخش مسابقه اصلی جشنواره لندن حضور دارد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها