تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72420

دو کاروان از اهالی سینما روز گذشته و امروز صبح با حضور در استان کرمانشاه به عیادت مردم زلزله‌زده غرب رفته تا از مشکلات آنان مطلع شوند.

به گزارش سینماسینما، جمعی از سینماگران کشور روز چهارشنبه ۲۴ آبان با حضور در استان کرمانشاه به بازدید از خانواده‌های زلزله‌زده و مناطق تخریب شده این استان پرداختند.

ابراهیم داروغه زاده، افسانه بایگان، یکتا ناصر، فریبا کوثری، محمدعلی باشه آهنگر، پرند زاهدی و عبدالحسین برزیده از جمله این هنرمندان بودند که در ساعات ابتدایی حضور خود در این استان با مراجعه به بیمارستان امام رضا با آسیب دیدگان زلزله ملاقات کردند و به ابراز همدردی با آن‌ها پرداختند.

این هنرمندان پس از عیادت مجروحان با حضور در مراسمی از همیاری و همراهی اهالی سینمای ایران برای کمک رسانی به زلزله زدگان گفتند و بر مسئولیت خود برای رساندن درد مردم به گوش مسئولین تاکید کردند.

افسانه بایگان یکی از حاضران در مراسم هم در این باره گفت: « پیش از آنکه به اینجا بیایم ما با همراهی تعدادی دوستان سینماگر به بیمارستانی رفتیم که تعدادی از آسیب‌دیدگان آنجا بودند. آنجا صحنه‌هایی دیدم تاسف برانگیز که توانم را برای حضور در پشت این میکروفن سخت می‌کرد.»

بایگان در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد با همراهی مردم و مسئولان هرچه زودتر ساماندهی مناسبی اتفاق بیفتد.

امروز (پنجشنبه ۲۵ آبان) هم کاروان دومی از اهالی سینما برای همدردی با مردم کرمانشاه وارد این استان شدند.

مریلا زارعی، کتایون ریاحی، منوچهر شاهسواری، همایون اسعدیان، فاطمه گودرزی و فرشته طائرپور از جمله هنرمندانی هستند که در قالب دومین کاروان وارد کرمانشاه شدند.

سینماگران به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب در حال اعزام هستند.

منبع: خبرانلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها