تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 84714

فیلم «محموله» به تهیه‌کنندگی پوریا حیدی اوره اولین نمایش جهانی خود را در بخش دو هفته کارگردانان جشنواره کن تجریه خواهد کرد.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی “The Load” با نام فارسی «محموله» به کارگردانی «اوجنیک گلاونیچ»، به تهیه کنندگی مشترک پوریا حیدری اوره ، «استفان ایوانچیچ»، «دراگانا جوویچ» و «تام درکورت» به بخش دو هفته کارگردانان هفتاد و یکمین دوره جشنواره کن راه یافت.

این فیلم که محصول مشترک ایران، صربستان، کرواسی و فرانسه است روایتگر داستان راننده کامیون صرب است که در زمان بمباران صربستان توسط ناتو در سال ١٩٩٩ باید محموله ای را از کوزوو به بلگراد ببرد که از محتوای آن خبر ندارد…

عوامل این فیلم عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: اوجنیک گلاونیچ – تهیه کنندگان: پوریا حیدری اوره ، استفان ایوانچیچ، دراگانا جوویچ و تام درکورت – بازیگران: لون لوچو، پاول چمریکیچ، تامارا کرونویچ، ایوان لووچ – مدیرفیلمبرداری: تاتجانا کرستوسکی – تدوین: یلنا ماکسیموویچ – طراحی و ترکیب صدا: جاکوو مونیزابا – مدیر روابط عمومی بخش ایران: محمد حیدری

بخش “دو هفته کارگردانان” به صورت مستقل و به موازات جشنواره کن برگزار می‌شود. این بخش از جشنواره از سال ۱۹۶۹ و توسط انجمن کارگردانان فرانسه پس از اتفاقات ماه می سال ۱۹۸۶ که به لغو جشنواره کن منتهی شد، شروع به کار کرد.

هفتادویکمین جشنواره فیلم کن از تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) با نمایش فیلم «همه‌ می‌دانند» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی افتتاح می‌شود و تا ۱۹ می ( ۲۹ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها