تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 8507

کمپانی «AMBI» فیلم زندگینامه «لامبورگینی» را تولید خواهد کرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از ددلاین؛ کمپانی فیلمسازی «AMBI» که در حال حاضر مشغول بازسازی فیلم سینمایی «زندگی شیرین» اثر فدریکو فلینی کارگردان مطرح سینمایی ایتالیا در گذشته‌ای نه چندان دور است، باز هم چهره‌ای دیگر از این کشور را برای ساخت فیلم در نظر گرفته است.کمپانی فوق این بار تصمیم دارد، زندگینامه فروچو لامبورگینی، موسس شرکت خودروسازی لامبورگینی را به تصویر بکشد.
فیلمنامه‌ این اثر برگرفته از کتاب «زندگی لامبورگینی» نوشته تائینو پسر اوست. البته داستان فیلم تنها راجع به ساخت خودرو نبوده و به زندگی شخصی لامبورگینی نیز می‌پردازد.
مراحل فیلمبرداری این فیلم که «لامبورگینی – افسانه» نام دارد، از تابستان سال ۲۰۱۶ میلادی در ایتالیا و دیگر نقاط دنیا آغاز خواهد شد.
هنوز اطلاعاتی در خصوص بازیگران احتمالی این اثر منتشر نشده است.
فروچو لامبورگینی، مکانیک و صنعتگر ایتالیایی بود که با تولید تراکتور وارد بازار کسب و کار شد و توانست در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم به عنوان مهمترین تولید کننده تجهیزات کشاورزی دست یابد.
او در سال ۱۹۶۳ مشهورترین کارخانه خود یعنی لامبورگینی اتومبیل را احداث و به فعالیت در زمینه تولید خودروهای اسپرت پرداخت.
وی در سال ۱۹۹۳ میلادی بر اثر حمله قلبی درگذشت.

به نقل از ددلاین؛ کمپانی فیلمسازی «AMBI» که در حال حاضر مشغول بازسازی فیلم سینمایی «زندگی شیرین» اثر فدریکو فلینی کارگردان مطرح سینمایی ایتالیا در گذشته‌ای نه چندان دور است، باز هم چهره‌ای دیگر از این کشور را برای ساخت فیلم در نظر گرفته است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها