تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۶:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 55104

سهراب پورناظریسهراب پورناظری از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

به گزارش سینماسینما، سهراب پورناظری آهنگساز و موسیقی‌دان با انتشار متنی اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت می‌کند.

متنی که این هنرمند نوشته است به این شرح است:

«بشنوید اى دوستان این داستان
خود حقیقت نقد حال ماست آن

انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری و حواشى آن عاملی شد تا بسیاری از ایرانیان در معرض مباحث سیاسى قرار بگیرند و من هم ازین دایره بیرون نیستم؛ بى‌اغراق از ٢٢ خرداد ٨٨ و به دلیل فشارهاى روانى آن سال، روز و شبى نبوده که بدون رصد اخبار سیاسى گذرانده باشم.

این اتفاق، سویه‌هاى گوناگونى داشت؛ از یک سو مواجهه با جهان سیاست و مطالعه و تعمق در مسائل ایران، منطقه و تعاملات جهانى، مرا به شناخت نسبى و تحلیلی از شرایط ایران رساند. از سوی دیگر این غوطه‌ورىِ ناخواسته در حوض سیاست، دردناک نیز بود؛ بى‌قرارى و ولعى که تنها با بلعیدن اخبار و تحلیل‌های سیاسى آرام مى‌گرفت و این چالش تا هم‌اینک که برای شما می‌نویسم، روزى مرا به حال خود وا ننهاده‌ست.
من ز جان جان شکایت می‌کنم
من نی‌ام شاکى روایت مى‌کنم

شرح بالا مقدمه‌اى بود تا بگویم جملاتى که در ادامه می‌خوانید حرف‌هایی از سر رفع تکلیف و یا تحت تأثیر موج‌‌های حمایت در انتخابات پیش رو نیست بلکه نگاهى است متکی بر یک دغدغه مشخص:

منافع ملى، موضوعى که در این سال‌ها برایم بیش‌ترین اهمیت را داشته، سربلندى سرزمینى است که بى‌گزافه، گهواره تمدن و فرهنگ در این کره خاکی است.

هم میهنان باارزشم

باید بدانیم که ایران امروز در یکى از حساس‌ترین روزهاى عمر کهن‌اش قرار دارد؛ چه از بعد داخلى، چه شرایط اسفناک منطقه‌اى و چه بحران‌های بین‌المللی که با آن دست‌به‌گریبان است.

به هیچ روى مپنداریم که انتخابات پیش‌ِ رو صرفاً انتخاب یک رییس‌جمهور برای چهار سال آینده است؛ این انتخاب سرنوشت ۴٠ سالِ آتی این سرزمین را رقم خواهد زد و این باور عالِمان کشور ا‌ست و کناره‌گیری از انتخاب آینده ایران، به‌دور از عقلانیت و دلسوزی است.

بارى، خردمندان بر این باورند که نگاه اندیشمندان به امور، مبتنی بر دانش، هوشمندی و تجربه است و نزدیک به حقیقت؛ با نگاهى گذرا به اسامى حامیانِ نامزدی حسن روحانى، افرادی را می‌بینیم که، قطعاً صلاحیت تشخیص منافع ملى را دارند پس اگر هنوز برای شرکت در این انتخابات دچار سستى هستیم به احترام نظر بزرگانى که سالهاى گرانبهاى عمر خود را به پاى سربلندى عشق اول و آخرمان، ایران گذارده‌اند، لحظه‌اى در فشردن دست نصیریان‌ها، خاتمى‌ها، فرهادى‌ها، بنى‌اعتمادها، کلهرها، ظریف‌ها و … درنگ نکنیم؛ باور کنیم ایشان با اعتبار کم‌نظیرشان، آبروى خود را به هیچ مال و مقامى نفروخته و جز صلاح سرزمین‌مان چشم‌داشتى ندارند.
دریغ است ایران که ویران شود ….
باید که اراده کنیم

کوچک شما
سهراب پورناظرى.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها