تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۱:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 56352

روزنامه ایران نوشت :مهران مدیری جمعه شب در بخش پایانی «دورهمی» بار دیگر در قامت وکیل مردم ظاهر شد و انتقادهای فراوانی را به دولت وارد کرد. مطالبی درباره انتخابات رئیس جمهوری و وعده هایی که برای چهار سال پیش رو مطرح شده، محور صحبت های یکجانبه مدیری در این برنامه تلویزیونی بود. مهران مدیری در این برنامه گفت: چیزی که می گویم حرف مردم هست و من زبان مردم هستم. نمی دانم این مطالب از تلویزیون پخش خواهد شد یا نه. مردم مطالبه دارند. هرکس رای داده است می گوید به وعده ها عمل کنند.
او در ادامه گفت: طی چند سال گذشته یکسری کارهای درجه یک انجام شد ولی به خیلی از وعده ها هم عمل نشد. تو را به خدا در دوره جدید به وعده هایتان عمل کنید؛ نگذارید مردم امیدشان را از دست بدهند. این کارگردان و مجری دورهمی سپس اشاره کرد که این حرف ها را باید بزنیم تا اتفاق های خوب بیفتد.
البته این نخستین بار نیست که مهران مدیری در تلویزیون، اتهام هایی را علیه دولت مطرح می کند. او پیش از این هم بارها ماموریت داشته تا به دولت و برنامه هایش حمله کند. زیر سوال بردن برجام و مذاکرات هسته ای، انتقاد از دولت برای وضعیت اقتصادی مردم و… از جمله سوابق تهاجمی مدیری در این برنامه است. بعد از انتخابات اکثریت مردم با رایشان نشان داده اند حامی کدام راه و پشتیبان کدام مدیر هستند، این نخستین بار است که مهران مدیری بلافاصله بعد از این انتخاب مهم، پیکان حملاتش را به سوی دولت می گیرد و خود را وکیل ملت می نامد. هر چند مشخص نیست که این وکالت و نمایندگی ملت را چه کسی به او داده است! البته آنهایی که با قواعد طرح گرفتن و تمدید قراردادهای کلان و پرسود در صدا و سیما آشنایی دارند می دانند که شان نزول این حرف ها چیست.
رسانه ها از زمانی که مهران مدیری برای خودش نقش وکیل المله را قائل شده، سوال های متعددی را از او پرسیده اند اما او تا حالا از پاسخ دادن طفره رفته است. اما بد نیست هر بار که او ردای وکالت را بر تن می کند، این پرسش ها هم دوباره مطرح شوند. این سوال به طور جدی بارها در شبکه های اجتماعی و رسانه ها مطرح شده که چرا مدیری که در دولت گذشته ممنوع الفعالیت و ممنوع التصویر بود در برابر آن همه جفایی که بر اهل هنر و مقابل آن همه وعده ها و امیدها و فرصت هایی که بر باد رفت چرا رگ تعهدش نجنبید و چرا در همه آن هشت سال، حتی یکبار کسی از زبان او کوچکترین چیزی در نقد بر بادرفتن امیدها و زمین ماندن وعده ها نشنید؟ آیا آن زمان هنوز کسی جامه وکالت را به او اهدا نکرده بود؟! و در نهایت اگر مهران مدیری براستی دردهای مردم را بر زبان می آورد، چرا هیچ گاه خواسته ها و دردهای آنها را خطاب به دستگاه ها و غیر از دولت بر زبان نمی آورد؟!

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. مریم
    ۱۰, خرداد, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

    واقعا قدر مدیری را باید دانست در ایندوره زمانه هر کس از دولت چیزی بخواد میشه بد اقایان محترم که اینو نوشتید رئیس جمهور کسی نیست من و شما این مقام و دادیم پس وظیفه اش خدمته و وظیفه ماهم مطالبه . ننگ باد براین روزنامه ها

نظر شما


آخرین ها