تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53610

فیلم حیوانبهرام ارک یکی کارگردانان فیلم کوتاه «حیوان» گفت این فیلم یک اثر تجربی است که هیچ دیالوگی در آن به کار گرفته نشده است.

به گزارش سینماسینما، بهرام ارک که به همراه برادر خود بهمن ارک فیلم کوتاه «حیوان» را کارگردانی کرده و این فیلم در بخش سینه فونداسیون هفتادمین فستیوال کن حضور دارد گفت: فیلم کوتاه «حیوان» از طریق مدرسه ملی سینمای ایران به فستیوال کن ارسال و در بخش سینه فونداسیون پذیرفته شده و در کنار ۱۶ فیلم از دیگر کشورها به نمایش گذاشته می شود.

به گفته وی، «حیوان» که به مدت ۱۵ دقیقه ساخته شده داستان مردی است که می خواهد از مرز رد شود.

ارک با اشاره به اینکه این اثر را می توان یک فیلم تجربی دانست، توضیح داد: فضای داستان به گونه ای طراحی شده است که بدون مکان و زمان خاصی باشد و برای این فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه ای هیچ دیالوگی در نظر گرفته نشده است.

این هنرمند جوان بیان کرد: پیش تولید اواسط مرداد ماه سال ۹۵ انجام و مهرماه نیز فیلمبرداری انجام شد که مدت فیلمبرداری ما ۱۳ روز در منطقه محافظت شده بستان آباد تبریز بود.

وی با اشاره به اینکه داوود نورپور به عنوان تنها بازیگر در این پروژه حضور دارد، تاکید کرد: علاوه بر حضور در فستیوال کن، «حیوان» را برای حضور در جشن خانه سینما نیز ارسال کرده ایم که امیدوارم بتواند در این جشن داوری شود. در بخش بین المللی نیز در نظر داریم تا با یک پخش کننده مناسب قرارداد ببندیم و آن را در جشنواره های بین المللی نمایش دهیم.

ارک در پایان صحبت هایش با اشاره به اهمیت ادامه فعالیت های مدرسه ملی سینما گفت: متاسفانه شنیده ام با تغییر ریاست سازمان سینمایی این امکان وجود دارد که فعالیت و حمایت از این مدرسه زیر سوال برود این در حالی است که «حیوان» نتیجه آموزش های اولین گروه هنرجو در این مدرسه است. می توان گفت مدرسه ملی سینما یک مزیت بزرگ نسبت به دیگر مراکز آموزشی سینما در کشور دارد و آن این است که این مدرسه انسان را دارای بینش می کند و استفاده از تجربه استادان این مدرسه و حضور بزرگان سینما در کارگاه های آموزشی بسیار قابل توجه است. امیدوارم مدیریت سازمان سینمایی از این مدرسه حمایت کند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها