تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 88651
عبدالرضا اکبری به بیان خاطره برخوردش با سیدحسن خمینی با گریم و ظاهر امام (ره) پرداخت.

به گزارش سینماسینما، اکنون زندگی شخصیت‌های سیاسی دنیا همچون عمر مختار، ماهاتما گاندی و… ساخته شده اما «فرزند صبح» تنها فیلم تولید شده در سینمای ایران با موضوع زندگی امام خمینی(ره) است، ادای دین سینمای ایران به زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با همین یک فیلم صورت گرفت.

فیلم دیگری هم با عنوان «یازده دقیقه و سی ثانیه» که در بخش مسابقه ویدئویی جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر به نمایش درآمد و قرار بود به ۳۵ میلیمتری تبدیل شود که محقق نشد. هر دو فیلم توسط بهروز افخمی ساخته شد و در هر دو اثر عبدالرضا اکبری نقش حضرت امام خمینی(ره) را ایفا کرد.

عبدالرضا اکبری درباره اولین برخوردش با سیدحسن خمینی با گریم و ظاهر امام گفت: اولین برخوردی با سیدحسن خمینی داشتم خیلی بهت زده بود و همواره پشت دست می‌زد و می‌گفت الله اکبر. نگاهش به لباس من افتاد این چیست و چرا این لباس را پوشیدی! درست است که امام ساده‌زیست بودند ولی نه این طور. قرار بود آن روز کلید بزنیم. سیدحسن خمینی عمامه‌اش را بر سر ما گذاشت و آن عمامه را یک طوری بست و رفت. ما تا آخر کار عمامه را با نهایت احتیاط، برمی‌داشتیم و هیچ‌کس نباید جلو می‌رفت؛ در واقع ۴۵ روز عمامه سیدحسن خمینی دست من بود.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها