تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91998

بازیگر پاورچین گفت: مدیری هم اکنون در حال گفت و گو با تهیه کننده یکی سریال های ساخته شده گذشته اش است و هنوز تصمیم جدی برای انتخاب نگرفته اما در گذشته میلش به تولید فصل دوم «شب های برره» بود اما هنوز در مرحله پیش تولید قرار نگرفته است.

به گزارش سینماسینما، ساعد هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون درباره استقبال مخاطبان از بازپخش سریال طنز نقطه چین در شبکه آی فیلم گفت: سریال «نقطه چین» در زمان خود مخاطبان خود را داشت، با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و همه این سریال را دوست داشتند و هم اکنون که بعد از ۱۴ سال این سریال بازپخش می‌شود باز هم در جامعه شاهد استقبال مردم از آن هستیم.

وی درباره طنز و ایجاد خنده در مخاطب اظهار کرد: در تمام مقاطع چه گذشته چه هم اکنون و چه سال های آینده هیچ فرقی ندارد، همه ما معتقد هستیم که خنده حکم دارو دارد و همه به آن نیاز دارند و باید خنده وجود داشته باشد به نظر من همه اقشار و همه مقاطع سنی به صحنه های خنده دار تلویزیون یا تئاتر نیاز دارند.این بازیگر با اشاره به ساخت سریال‌های کمدی افزود: ساخت سریال‌های کمدی یا حتی جدی بسته به بافت کنونی زمان تولید دارد مثل تولید سریال “نقطه چین” که در سال ۸۲ ساخته شد؛ ولی هم اکنون ساخت هر سریالی چه کمدی و چه جدی شرایط کنونی را می‌طلبد و بنا به مسائل روزمره ساخته می‌شود، حتی عامیانه صحبت کردن مثلا متلک گفتن ها در زمان کنونی با ۱۵ سال پیش فرق می‌کند، سریال سازی چه طنز چه جدی تنها فرقی که می تواند داشته باشد این است که باید با زمان پیش برود و بنا به مسائل کنونی همان زمان ساخته شود.

هدایتی درباره فعالیت‌های کنونی خود توضیح داد: وقتی سریالی پیشنهاد می‌شود بازیگر باید نقشی را انتخاب کند که پایین‌تر از نقش‌های قبل از آن نباشد چراکه باید بازیگر در هر زمینه‌ای پیشرفت کند. به من پیشنهادهای فراوان سریالی، سینمایی و کمدی داده می‌شود اما بسیار کم پیش می‌آید که بتوانم با آن نقش پیشنهادی کنار بیایم و به وجه ام برنخورد.وی ادامه داد: انتخابم به جنس نقش بستگی دارد در دو سال اخیر را در منزل به سر بردم و نتوانستم انتخابی از میان پیشنهاداتم انجام بدهم اما در اسفند ماه سال گذشته در سریال “بچه مهندس” که در ماه رمضان پخش شد بازی کردم و بازی دیگرم در فیلم سینمایی “لازانیا” بود که در زمستان ۹۶ ضبط شد و قرار است به زودی اکران شود.

وی درباره همکاری جدید خود با مهران مدیری اظهار کرد: رابطه من با مهران مدیری یک رابطه دوستانه ۱۵ ساله است و جدا از همکاری، رابطه تنگاتنگی با یکدیگر داریم. مدیری پس از ساخت سریال در حاشیه که من نیز در آن به ایفای نقش پرداختم وارد تولید برنامه دورهمی از شبکه نسیم شد و پس از اجرای این برنامه تصمیم گرفت که سریال جدیدی تولید کند. مدیری تصمیم دارد فصل دوم یکی از سریال های طنز گذشته اعم از پاورچین، نقطه چین، شب های برره و قهوه تلخ را تولید کند. در گفت و گوی چند روز گذشته من با وی قرار شد در آینده با تولید یکی از این سریال‌ها با همان تیم قبلی دوباره به تلویزیون بازگردد.

هدایتی خاطرنشان کرد: مدیری هم اکنون در حال گفت و گو با تهیه کننده یکی از این سریال هاست و هنوز تصمیم جدی برای انتخاب نگرفته است. او در گذشته میلش به تولید فصل دوم شب های برره بود اما هنوز در مرحله پیش تولید قرار نگرفته است. مدیری بعد از تصمیم نهایی برای انتخاب سریال و گردآوری تیم بازیگران خود، امسال تولید این سریال را کلید خواهد زد.

منبع: میزان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها