تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 2131

سریال شهرزادتصویربرداری آخرین سکانس سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی با حضور گلاره عباسی و شهاب حسینی به پایان رسید و عوامل آن ضمن خداحافظی با هم آرزو کردند فاز دوم این کار ساخته شود.

 

شهاب حسینی که در این سریال نقش «قباد» را بازی می‌‎کند، در ابتدا به خداحافظی با فاز اول پروژه «شهرزاد» و تیم سازنده آن اشاره و اظهار می‌کند: «ما بیشتر از اینکه با خانواده‌های خود باشیم در پروژه‌های کاری و عوامل این پروژه‌ها حضور داریم بنابراین باید در چنین فضایی لحظات دوستانه‌ای با هم داشته باشیم. من اکنون یادم نمی‌آید که به طور مثال کدام فیلمم در زمان اکران چقدر فروخت و یا چه اتفاقاتی برایش رخ داد اما خاطرات دوستانم را در‌‌ همان پروژه به یاد دارم. فکر می‌کنم این لحظه هم شادی پایان یک پروژه و هم غم خداحافظی با دوستان را در پی دارد.»

این بازیگر سینما که پیش از این هم در سریال «مدار صفر درجه» به کارگردانی حسن فتحی حضور داشت در ادامه درباره ادبیات فتحی و همچنین پیوستنش به کار وی گفت: «آقای فتحی فردی دست به قلم است و حتی بیشتر از کارگردان می‌توان از او به عنوان یک نویسنده یاد کرد. من می‌دانستم که وی در حال نگارش یک قصه است و فکر می‌کردم که او بیشتر می‌خواهد در عرصه ادبیات گام بزند ولی بعد متوجه شدم قصد دارد از روی این قصه سریال بسازد.»

بازیگر نقش قباد در سریال «شهرزاد» عنوان کرد: «قصه «شهرزاد» خواص یک رمان را دارد، فتحی قصه‌پرداز است و اتفاقا مخاطب با داستان و قصه بیشتر مانوس است. این اولین دلیل جذب شدن من به این کار بود. همچنین دیدم در شبکه نمایش خانگی همه بیشتر به آثار کمدی روی می‌آورند و حال که قرار است یک ملودرام ساخته می‌شود و بخش خصوصی هم آن را حمایت می‌کند خوب است در کنار آن‌ها باشم.»

به تازگی تصویربرداری «شهرزاد» درام عاشقانه دیگر حسن فتحی که تولید آن در آذرماه سال ۹۳ آغاز شده بود به پایان رسیده و عوامل آن پس از چند ماه کاری توانستند استراحت کنند.

شهرزادِ این سریال را ترانه علیدوستی بازی می کند و شهاب حسینی نیز نقش قباد را بر عهده دارد. سریال «شهرزاد» روایت عاشقانه خود را در بستری تاریخی تعریف می کند و در این بستر سراغ لوکیشن های متفاوتی می رود. از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به علی نصیریان و ابوالفضل پورعرب اشاره کرد.

«شهرزاد» که قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، در روایت خود به کودتای ۲۸ مرداد می پردازد و نوعی پدرخواندگی با فضای ایرانی را در داستان خود دارد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها