تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 28975

فروشندهجدیدترین آمار فروش فیلم‌ها توسط برخی پخش‌کنندگان در آستانه‌ی تعطیلی سینماها برای عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» که پخش «فروشنده» اصغر فرهادی و «لانتوری» رضا درمیشیان را برعهده دارد، گفت: فیلم فروشنده تا شامگاه ۱۵ مهر ماه بدون تیزر تلویزیونی و میدانی بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته‌ی او؛ «لانتوری» رضا درمیشیان نیز فروشش از مرز ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان گذشته است.

مختاری دفتر «هدایت فیلم» نیز که پخش «خشکسالی و دروغ» پدرام علیزاده با بازی محمدرضا گلزار را برعهده دارد، خبر داد که این فیلم پس از ۹ روز نمایش در ۲۷ سینما در تهران، ۳۵۵ میلیون تومان و در ۱۸ سینمای شهرستان نیز ۱۲۰ میلیون فروخته است که مجموع فروشش از مرز۷۵۰ میلیون تومان می‌گذرد.

فرجی از پخش حوزه هنری درباره‌ی آخرین رقم فروش فیلم «هیهات» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» توضیح داد: «هیهات» روز چهارشنبه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پنج شنبه ۵ میلیون تومان فروش داشته است و مجموع فروش آن در ۱۲ روز نمایش در ۱۰ سالن سینما، به بیش از ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

به گفته‌ی او؛ «کربلا جغرافیای یک تاریخ» نیز چهارشنبه ۵۰۰ هزار تومان و پنج شنبه ۸۰۰ هزار تومان فروخته است، که مجموع فروش آن در ۴ سینما در ۱۲ روز اکران به ۳ میلیون تومان می‌رسد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها