همسر استاد “علی نصیریان” با ابراز رضایت از زندگی مشترکش داستان ازدواج خود با این استاد بازیگری عرصه سینما و تلویزیون کشورمان را بیان کرد.
فاطمه بیات همسر استاد “علی نصیریان” با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: چندی پیش سکته کردم اما خدا را شکر الان حالم بهتر است البته حرکت کردن کمی برایم دشوار است اما به طورکلی شرایط مطلوبی دارم.
وی با اشاره به چگونگی آشنایی اش با “علی نصیریان” و داستان ازدواجشان تصریح کرد: به طور دقیق به خاطر ندارم اما سال ۱۳۳۶ یا ۱۳۳۷ بود که توسط یکی از اقوام دور به علی نصیریان معرفی شدم.
وی ادامه داد: در ابتدای آشنایی همراه با خانواده اطلاع نداشتیم که نصیریان در کدام بخش از وزارت ارشاد کار می کند اما به طور کلی شخصیت اداری وی برای ما خوشایند بود.
بیات یادآور شد: پس از اینکه آشنایی مان بیشتر شد با جزئیات بیشتری ازکار نصیریان آشنا شدم. زمانی که ازدواج کردیم هیچ چیزی نداشتیم و برعکس الان که سطح توقعات بالا رفته ، با همان شرایط زندگی خوبی را شروع کردیم.
وی همچنین اظهار کرد: “علی نصیریان” در ابتدا تمایل داشت که من هم همراه او وارد عرصه بازیگری شوم اما به مرور و با حضور بچه ها در زندگی مان شرایط این گونه رقم خورد که درمنزل باشم.
همسر استاد “علی نصیریان” افزود: ما ۳ پسر داریم و ۴ نوه که درخارج از ایران زندگی می کنند اما اخیرا موفق شدیم پسرکوچکمان را به ایران بیاوریم و از این جهت خوشحالیم که او درهمین کشور و درکنار ما زندگی می کند.
وی با اشاره به فعالیت فعلی استاد “علی نصیریان” گفت: اخیرا پیشنهادهایی به “علی نصیریان” ارائه شده که آنها را قبول نکرده و دلیل خود را این موضوع ذکر می کند که نقش های پیشنهادی به شخصیت فیزیکی من نمی خورد و باید با هم تناسب داشته باشد.
همسر “بزرگ آقا” همچنین گفت: “علی نصیریان” هیچ وقت از این شاخه به آن شاخه نپرید و با وجود این که با سفرهایی که به خارج از کشور برای دیدار فرزندانمان داشتیم و اصرارهایی که از جانب بچه ها برای ماندن ما در خارج از ایران صورت گرفت نصیریان قبول نکرد و بر این نکته تأکید که من یک هنرمند ایرانی هستم، عاشق آب و خاک سرزمینم هستم و دوست دارم درایران باشم.
بیات همچنین خاطرنشان کرد: ما خیلی ثروتمند نیستیم اما خدا را شکر طی این سالها زندگی آرام و خوبی را سپری کردیم. تصور می کنم ازدواج هایی که با حضور و آگاهی خانواده ها انجام شود از استحکام و بقای بیشتری برخوردار است همانطور که نمونه آن را در ازدواج خودم ونصیریان مشاهده کردم و این موضوع دقیقا برخلاف شرایطی است که جوان ها تصمیم می گیرند پس از اینکه چند سال با یکدیگر در ارتباط بودند ازدواج کنند.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نصیریان: سینما را از مهرجویی آموختم/ اولین حضور رئیس جدید سازمان سینمایی در میان هنرمندان
- سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان؛ پروانه زرین روی شانه برگزیدگان
- علی نصیریان در سالگرد تماشاخانه سنگلج مطرح کرد: تئاتر را نمیتوان دیکته کرد
- «سیصد» از علی نصیریان تقدیر کرد
- فرهنگ رکن زندگی، حیات و هویت یک ملت است/ «ناخداخورشید»؛ معرفی خردمندانهای از سینمای ایران
- حضور «هفت بهار نارنج» در بخش رقابتی جشنواره داکا
- دیدار با علی نصیریان در موزه سینما
- یادداشت علی نصیریان به مناسبت روز ملی سینما/ لذت بزرگ زندگی من بازی در تئاتر و سینماست
- طبیعت خلاق در کار نمایش؛ علی نصیریان تجربههای سینمایی خود را با علاقهمندان به اشتراک میگذارد
- واکنش نصیریان به حذف دروس عمومی از کنکور/ زبان و ادبیات فارسی هویت و بخشی از شناسنامه ماست
- یک پایان اسرارآمیز/ نگاهی به فیلم «لامینور»
- شب بازیگر پس از وقفهای دو ساله برگزار شد/ علی نصیریان: وقتی حال مردم خوب نیست، نباید جشن بگیریم
- هفدهمین شب بازیگر برگزار شد/ گزارش تصویری
- اکران سه فیلم تازه از ۷ اردیبهشت/ آیا تنور اکران گرم میشود؟
- گفتوگو با علی نصیریان/ شهرت به درد نمیخورد مهم محبوبیت است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ ۶ فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- درباره یک خبر بی نهایت وحشتناک و غم انگیز
- سومین جشنواره چندرسانهای میراثفرهنگی به پایان رسید/ برگزیدگان دو بخش سینما و تئاتر معرفی شدند
- فشار سیاسی و خروج یک فیلم از داوری آکادمی؛ موافقت اردن با درخواست آذربایجان برای خروج «سرزمین شیرین من» از اسکار
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
آخرین ها
- یادداشتی بر فلسفه دوستی بر پایه «چشمانت را ببند»/ در جستوجوی دوست
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- تاد هینز رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم برلین شد
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
- ابوالفضل جلیلی مطرح کرد؛ حضور در کلاس بازیگری عامل موفقیت نیست
- نمایش بلندترین سکانس پلان سینمای مستند ایران در آمریکا
- کدام سینما واقعی تر است ؟
- پیدا شدن جسد یک بازیگر در خانهاش
- دیدار اصغر فرهادی با علاقهمندان فیلمهایش در استانبول
- فیلمی که اطلاعاتش مخفی نگه داشته شده؛ لوپیتا نیونگو به فیلم کریستوفر نولان پیوست
- «کتابخانه نیمهشب» روی صحنه میرود
- سه نمایش برای مستند «۹۹-۱۹» در یک هفته
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ ۶ فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- درباره فیلم جدید رابرت زمکیس/ «اینجا»؛ یک قرن را طی می کند، اما بدون حرکت دوربین
- سوینا منتشر میکند؛ نسخه ویژه نابینایان «مورد عجیب بنجامین باتن» با صدای مهدی پاکدل
- «پینگو» بعد از ۱۸ سال بازمیگردد
- جوایز اصلی فستیوال فیلم هانوی به «بی سر و صدا» رسید
- درباره یک خبر بی نهایت وحشتناک و غم انگیز
- نمایش وقتی الاغا عاشق میشوند / گزارش تصویری
- تریلر قسمت هشتم منتشر شد؛ «مامویت غیرممکن» با تام کروز پایان مییابد؟
- ستاره اسکندری: ساخت «خورشید آن ماه» مسئولیت اجتماعی من بود
- «سودابه»؛ فیلمی برخلاف ذائقهسازی مرسوم سینمای ایران
- سیزدهمین جشن مستقل سینمای مستند به شیوه «آکادمی» داوری میشود
- یادداشتی کوتاه در مورد تئاترِ ناصدا..
- درباره ساخته جدید علی عباسی/ امتحان نهایی «شاگرد»
- زندگینامه بیتا فرهی منتشر میشود
- هانس زیمر: خلق موسیقی برای فیلم «بلیتز» و چالشهای نوای جنگ جهانی دوم
- شکستِ دنباله «جوکر»؟ «جوکر: جنون مشترک» به نقطه صفر رسید
- فشار سیاسی و خروج یک فیلم از داوری آکادمی؛ موافقت اردن با درخواست آذربایجان برای خروج «سرزمین شیرین من» از اسکار
- رالف فاینز و ژولیت بینوش بار دیگر همبازی می شوند