تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 2874

و دیگر هیچ‌کس نماندرمان معمایی «و دیگر هیچ‌کس نماند» نوشته آگاتا کریستی جنایی‌نویس معروف بریتانیایی مبنای فیلمی سینمایی می‌شود.
به گزارش «سینماسینما»، شرکت فاکس حقوق تولید اقتباسی سینمایی از رمان «و دیگر هیچ‌کس نماند» (And Then There Were None) را خریداری کرد که قرار است مورتن تیلدوم کارگردان فیلم برنده اسکار «بازی تقلید» آن را کارگردانی کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، رمان معروف آگاتا کریستی اولین بار نوامبر ۱۹۳۹ منتشر شد. کریستی «و دیگر هیچ‌کس نماند» را از روی شعر کودکانه «ده بچه زنگی» نوشت. داستان درباره ۱۰ نفر (هفت مرد و سه زن) است که توسط یک میزبان اسرارآمیز برای گذراندن تعطیلات به خانه‌ای در یک جزیره دورافتاده دعوت می‌شوند. این افراد که هر یک رازی در گذشته دارند، به ترتیب کشته می‌شوند و…

«و دیگر هیچ‌کس نماند» با بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه، پرفروش‌ترین رمان کارنامه کریستی است که علاقه‌مندان او را بیش از همه به عنوان خالق هرکول پوآرو کارآگاه معروف دنیای ادبیات می‌شناسند.

شرکت «۲۱ لپس» با همکاری شرکت «آگاتا کریستیپروداکشنز» این پروژه را تهیه می‌کند.

تاکنون اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی زیادی بر مبنای «و دیگر هیچ‌کس نماند» تولید شده و «بی‌بی‌سی وان» و «لایف‌تایم» نیز این روزها روی یک سریال کوتاه بر مبنای کتاب معروف کریستی کار می‌کنند.

فاکس همچنین روی اقتباسی سینمایی از «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» دیگر کتاب کریستی کار می‌کند که کنت برانا آن را کارگردانی خواهد کرد.

درام تاریخی «بازی تقلید» به کارگردانی تیلدوم سال گذشته برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی (گراهام مور بر مبنای کتاب «آلن تیورینگ: انیگما» به قلم اندرو هاجز) شد. «بازی تقلید» داستان واقعی آلن تیورینگ ریاضیدان و رمزنگار بریتانیایی (با بازی بندیکت کامبربچ) است که در جنگ جهانی دوم رهبر عملیات رمزگشایی از ماشین انیگما یا همان ماشین رمزنگار آلمان نازی بود.

تیلدوم فیلم علمی تخیلی «مسافران» با بازی جنیفر لارنس و کریس پرات را در مرحله پیش‌تولید دارد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها