تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 3143

پل واکرمیدو رین واکر با شکایت از شرکت پورشه مدعی شده است ماشینی که پدرش دو سال پیش هنگام مرگ سوار آن بود، ایرادهای متعدد داشت.

به گزارش سینماسینما، میدو رین واکر دختر پل واکر بازیگر سینما و ستاره سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» که نوامبر ۲۰۱۳ در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد، روز دوشنبه با ثبت شکایت از شرکت پورشه خواهان دریافت غرامت شد.

واکر و دوست و شریک تجاری‌اش راجر روداس هنگام وقوع حادثه در حالی که سوار بر یک پورشه کاررا جی‌تی قرمز‌رنگ، از یک مراسم خیریه برای کمک به بازماندگان توفان هایان در فیلیپین بازمی‌گشتند، در سانتا کلاریتا در کالیفرنیا دچار سانحه و هر دو کشته شدند. ماشین آن‌ها پس از برخورد با یک تیر چراغ برق و یک درخت در آتش سوخت. روداس راننده پورشه بود.

دختر واکر در شکایت خود مدعی شده است ماشین پورشه‌ای که پدرش هنگام وقوع حادثه سوار آن بود، به لحاظ طراحی ایرادهای اساسی داشت. در این شکایت آمده است که ماشین فاقد سیستم کنترل پایداری و حفاظتی مناسب بوده است.

مرگ واکر باعث شد تولید هفتمین فیلم «سریع و خشمگین» مدتی دچار وقفه شود. او که متولد سپتامبر ۱۹۷۳ در گلندیل در کالیفرنیا بود، در فیلم‌های «سریع و خشمگین» نقش برایان اوکانر، کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس و بعدها افسر پلیس فدرال را بازی کرد.

واکر اواخر دهه ۱۹۹۰ با بازی در فیلم‌هایی چون «پلزنت‌ویل» (۱۹۹۸) و «Varsity Blues» تولید ۱۹۹۹ اسم و رسمی به هم زد و با اولین «سریع و خشمگین» (۲۰۰۱) به شهرت فراوان دست پیدا کرد. «پرچم‌های پدران ما» و «Takers» از دیگر فیلم‌های اوست.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها