تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۳:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 64393

پوران درخشنده درباره درخواست خود از وزیر بهداشت برای دریافت پروانه ساخت «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» به آنا گفت: «فردای اختتامیه (جشنواره سلامت) فیلمنامه «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» را برای وزارتخانه بهداشت فرستادم و طی صحبتی که با آنان در اختتامیه داشتم قرار بر این شد که آن‌ها به دلیل اینکه این فیلمنامه به آسیب‌های اجتماعی و بحث سلامت می‌پردازد در گرفتن پروانه ساخت حامی فیلمنامه باشند. این شد که در اختتامیه جشنواره سلامت این خبر را در جمع اعلام کردم.»

به گزارش سینماسینما،این کارگردان با بیان این‌که پس از رد شدن فیلمنامه، هیچ یک از اعضای شورای پروانه ساخت، تماسی با او نگرفتند، توضیح داد: «علت رد فیلمنامه از سوی شورای پروانه ساخت به من اعلام نشد. رئیس سازمان سینمایی اعلام می‌کند که برای رد و یا قبول فیلمنامه‌ها باید تعامل میان نویسنده و اعضای شورای پروانه ساخت صورت بگیرد اما چرا این تعامل با من نشد؟ و حالا کسی هم علت رد فیلمنامه را به من توضیح نمی‌دهد!»

درخشنده در ادامه گفت: «حتی پس از اعلام شورای پروانه ساخت در هفته گذشته، من به شورای ارزشیابی رفتم و از آن‌ها خواستم تا تعاملی صورت بگیرد یا حداقل علت رد مجوز برای من توضیح داده شود اما این اتفاق هم رخ نداد.»

کارگردان فیلم «زیر سقف دودی» در پایان بیان کرد: «به هر حال شورای پروانه ساخت اعلام کرد که فیلمنامه من با رای و نظر اکثریت اعضا رد شده است. ممکن است با یک سری ممیزی‌ها به فیلمنامه «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» پروانه ساخت داده شود اما هنوز تصمیم برای این کار نگرفته‌ام و نمی‌دانم که می‌خواهم از فیلمنامه حذف کنم یا خیر.»

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها