تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 144702

در حالی که بریتانیا وارد دور جدید قرنطینه شده سینماهای این کشور همه بسته می‌شوند.

به گزارش سینماسینما به نقل از اسکرین دیلی، اولیو دودن وزیر فرهنگ بریتانیا تایید کرد که با شروع دور جدید قرنطینه، سینماهای این کشور تعطیل می‌شوند اما تولید محصولات سینمایی و تلویزیونی می‌تواند در انگلستان ادامه داشته باشد.

در حالی که بوریس جانسون شروع قرنطینه چهار هفته‌ای را روز اول نوامبر اعلام کرد، دودن در توییتر تاکید کرد که تغییرات به معنی این است که مردم باید تا آنجا که می‌توانند از خانه کار کنند اما در مواردی که این امکان وجود ندارد رفتن به محل کار مجاز است و این شامل عواملی که در تولید فیلم و تلویزیون کار می‌کنند، ورزش‌های حرفه‌ای و کارمندان مخابرات می‌شود.

مدیرعامل موسسه فیلم بریتانیا نیز تایید کرد که تولیدات سینمایی و تلویزیونی طبق مقررات و رهنمودهای دوران کووید ادامه پیدا می کند.

بریتانیا به تازگی میزبان تولید چندین فیلم بزرگ هالیوودی بوده است که «بتمن» برادران وارنر و «دنیای ژوراسیک» یونیورسال از جمله آنها هستند.

در هر حال همان طور که انتظار می‌رفت سینماها و دیگر مکان‌های سرگرمی از جمله تئاترها، سالن‌های کنسرت و گالری‌های هنری از سوی دولت بسته شدند.

در ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز دستور تعطیلی سینماها داده شده است.

دور جدید تعطیلی‌ها از پنج‌شنبه ۵ نوامبر شروع می‌شود و تا ۲ دسامبر (۱۵ آبان تا ۱۲ آذر) ادامه دارد.

این قرنطینه در بریتانیا در مورد ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی اعمال نمی‌شود. آنها محدودیت‌های متفاوتی برای شیوع کرونا را اعمال می‌کنند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها