تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 117987
 

جدا از حاشیه‌هایی که کوچ مزدک میرزایی به لندن و حضورش در یک شبکه ماهواره‌ای به همراه داشته، این ماجرا علاقه‌مندان به فوتبال را به این فکر فرو برده که حالا در غیاب مزدک و عادل چه کسانی بازی‌های فوتبال را از تلویزیون گزارش می‌کنند.

به گزارش سینماسینما ،بدون ‌شک میرزایی و فردوسی‌پور ٢ تن از گزارشگران پرکار و پرطرفدار تلویزیون در یکی، ٢دهه اخیر بودند و حالا با جدایی آنها به دلایل متفاوت به نظر می‌رسد علاقه‌مندان به فوتبال باید منتظر شنیدن صداهای جدیدی از تلویزیون هنگام بازی‌های حساس داخلی و خارجی باشند.
غیبت صدرنشین‌های جدول محبوبیت!
غیبت عادل فردوسی‌پور که در ماه‌های اخیر یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌ها و فضای مجازی بوده و هنوز هم بارقه امیدی برای بازگشت او حتی به‌عنوان گزارشگر مسابقات فوتبال در شبکه سه ایجاد نشده است. هر زمان که علاقه‌مندان به فوتبال قبل از بازی‌های حساس مثل دربی تهران و ال‌کلاسیکو به دنبال یافتن نام گزارشگر بازی بودند، نام عادل و مزدک در صدر گزینه‌ها قرار داشت، اما حالا با کوچ یکی از آنها و غیبت دیگری به خاطر برخی اختلافات مردم از شنیدن صدای این ٢ گزارشگر محروم شده‌اند.
گزارشگرانی که پرکار می‌شوند
با غیبت عادل و مزدک، قطعا شانس گزارش بازی‌های حساس برای گزارشگرانی همچون جواد خیابانی، محمدرضا احمدی، پیمان یوسفی، محمدرضا سیانکی و حتی علیرضا علیفر بیشتر می‌شود. البته این اتفاق جدیدی نیست و در ماه‌های اخیر هم با غیبت فردوسی‌پور و کم‌کارشدن مزدک میرزایی شاهد حضور پررنگ‌تر این گزارشگران بوده‌ایم. باید دید تصمیم مدیران صداوسیما درباره این‌که به کدام‌‌یک از این گزارشگران شانس بیشتری بدهند، چیست. قطعا گزارش بازی‌های حساس در لیگ ایران و البته بیشتر مسابقات جذاب لیگ‌های اروپایی از اهمیت بالایی برخوردار است و رقابت جالبی بین گزارشگران باتجربه برای گزارش این دست مسابقات وجود خواهد داشت.

شهروند

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها