تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۹:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 42648
خانه دیگرینشست خبری فیلم «خانه دیگری» عصر یکشنبه در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، نشست خبری فیلم «خانه دیگری» به کارگردانی بهنوش صادقی عصر روز یکشنبه در با حضور کارگردان، پژمان بازغی، مستانه مهاجر تدوینگر، مهنوش صادقی فیلمنامه نویس و بازیگران فیلم لیلا زارع، ناصر هاشمی، روشنک گرامی برگزار شد.

در ابتدای نشست پژمان بازغی با انتقاد از منتقدین با تجربه که در نشست حاضر نشده اند گفت: «از نبود منتقدان ناراحت و ناراضی هستم، دوران بی‌اعتمادی به فیلمسازان فیلم اولی تمام شده است، چرا منتقدان با سابقه و با تجربه در این جلسه حضور ندارند. این مسئله تنها دو دلیل می‌تواند داشته باشد، اول اینکه این عزیزان به فیلم‌های اولی اهمیت نمی‌دهند که این خیلی زشت و ناپسند است و یا اینکه فیلم را دیده‌اند که این هم امکان ندارد.»

او همچنین گفت: «جریان سینما در چندسال گذشته به جریان موفق جامعه بدل شده است و مردم فیلم خوب می‌خواهند، من در چندسال اخیر فیلمنامه‌های کارگردان‌های اولی به دستم می‌رسید و وقتی می‌دیدم که توانایی لازم را دارند می‌پذیرفتم. این فیلم هم به بیان دوگانگی شخصیتی و بی‌توجهی ما به سنت‌هایمان می‌پردازد.

در ادامه نشست صادقی کارگردان درباره فیلم و مشکل صدایی که پیش آمد گفت: «فیلمنامه هسته اولیه یک اثر است و فیلم ما یک فیلم مستقل و خصوصی است و از همه عوامل حرفه‌ای فیلم که به من اعتماد کردند ممنونم. بابت مشکلی هم که ایجاد شد معذرت می‌خواهم، همه این مشکلات بابت عجله‌ای است که از سوی جشنواره صورت گرفت.»

در پایان هم اکبری تهیه‌کننده فیلم از مشکلی که برایش به وجود آمد و باعث شد با تاخیر به نشست برسد عذرخواهی کرد و گفت: «این نوع نمایش فیلم آن چیزی نبود که ما می‌خواستیم.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها