تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 5413

افخمی دستمزدعلیرضا مرادی :مجری برنامه هفت درباره انتقاد هایی که به تولیدی بودن این برنامه می شود، گفت: چون این افراد انتظار دیدن برنامه ژورنالیستی و جنجالی را ندارند و برنامه ای نزدیک به روزنامه نگاری زرد می خواهند که کار من نیست.

به گزارش سینما سینما ،بهروز افخمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در بیست و یکمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها درباره زنده نبودن برنامه هفت از زمان اجرای وی، گفت: از ابتدا شرط من برای اجرای برنامه هفت تولیدی بوده است و هیچ علاقه ای برای زنده بودن این برنامه ندارم.
وی همچنین درباره رقم دستمزدش از تولید این برنامه، گفت: اگر الان قرار باشد فیلم بسازم دستمزدم ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است اما برای تولید برنامه هفت قرار بود ۶۰ میلیون بگیرم که فعلاً روی رقم ۵۰ میلیون در حال چانه زنی هستیم اما من قبول نکرده ام.
افخمی درباره تولید فیلم خمسه خمسه نیز اظهار داشت: به دلایل مختلف ساخت آن به تعویق افتاد و به احتمال زیاد از شهریور ماه سال آینده فیلمبرداری آن را آغاز خواهیم کرد.
وی درباره نزدیکی به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اینکه آیا قصد کاندید شدن در این دوره را دارد یا خیر؟ پاسخ منفی داد و گفت: در زمان اصلاحات هم که به عنوان نماینده مردم تهران انتخاب شدم خیلی زود از این کار خسته و پشیمان شدم.
وی با بیان اینکه حضور در مجلس برایم تجربه جدیدی داشت، افزود: اما تنوع کار سیاسی جذابیتش را برایم از دست داده است و احساس می کنم حضور در دنیای سیاست به درد من نمی خورد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها