تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 15801

شورجهجمال شورجه درباره‌ی خبرهایی که درباره‌ی استعفای محمد سرافراز از ریاست سازمان صداوسیما منتشر می‌شود، گفت: با توجه به ناملایماتی که در این مدت در سازمان بر علیه ایشان انجام شد و متاسفانه دروغ‌پراکنی‌ها و جوسازی‌هایی که بعضا از سوی دوستان خودشان علیه‌ ایشان مطرح کردند، طبیعی است که کمی آزرده خاطر شود و استعفایش را بدهد و برود.

این کارگردان در همین زمینه گفت: متاسفانه در این مدت دروغ‌پراکنی‌ها و جوسازی‌هایی در سازمان صداوسیما مبنی بر اینکه سازمان صداوسیما بر هم ریخته و از هم فرو پاشیده است، علیه محمد سرافراز ایجاد شد که دروغ بوده و گزارشاتی هم که از او داده شده کمی وی را آزرده خاطر کرده است. اداره کردن پُست به این حساسی و مسوولیتی به این سنگینی با این وضعیت مالی و کمبود امکانات در سازمان صداوسیما، واقعا دشوار است. وقتی هم که در کنار این مشکلات جوسازی‌هایی از سوی دوست و دشمن شنیده می‌شود این امر طبیعی است که آقای سرافراز استعفایش را بدهد و برود.

او با بیان اینکه یک مدیر جدید حق تغییر و تحول در هر ارگانی را دارد، به حمایت از تغییر و تحولاتی که سرافراز در این مدت در صداوسیما ایجاد کرد، پرداخت و خاطرنشان کرد: حتی خود مدیران سازمان صداوسیما هم به شدت زیر پای آقای سرافراز را خالی کردند. به هر حال ایشان یک روحیه مستقلی دارد و چندین سال در سازمان صداوسیما مدیریت کرده است، طبیعی است زمانی که در پست مدیریت سازمان قرار می‌گیرد، تغییر و تحولاتی صورت بدهد ولی این امر باعث شد به شدت با وی دشمنی و دروغ‌پراکنی‌هایی ایجاد شود. حتی در این زمینه مدیران نزدیک به ایشان هم حق و ناحق گفتند و به نظرم این حرف‌ها کمی برایش جفاست.

وی در ادامه اعلام کرد: شنیده‌ام که هنوز استعفای آقای سرافراز مورد قبول واقع نشده و امیدوارم که مورد قبول هم واقع نشود؛ چراکه به نظرم وی مدیر باسابقه‌ای در تلویزیون است؛ بنابراین این احتمال وجود دارد خودش سر پستش بماند؛ چراکه هنوز رفتن ایشان اعلام رسمی نشده است.

شورجه همچنین تصریح کرد: متاسفانه تلویزیون ما به بی‌نظمی عادت کرده است و قطعا تغییرات اساسی که آقای سرافراز در تلویزیون انجام داد، به ذائقه‌ خیلی‌ها خوش نیامده است.

این کارگردان سپس مطرح کرد: مگر بقیه مدیران ما که در ارگان‌های مختلف این کشور مشغول به کار هستند، همه معصوم هستند؟ همه مدیران ما شبیه هم هستند و امکان خطا وجود دارد، به ویژه در اداره کردن سازمانی به این عریض و طویلی مثل صداوسیما که نیروی بسیاری می‌طلبد و رییس سازمان به یک همدلی، رفاقت و همکاری نیاز دارد.

شورجه در پایان درباره پروژه «حضرت موسی(ع)» اعلام کرد: این پروژه اکنون در حال اعمال نظرات سیما در زمینه فیلمنامه است و اتفاقی برایش نیفتاده است. پس از این مرحله، اگر مسائل مالی پروژه فراهم شود مسلما باید قراردادها بسته شود و وارد مرحله پیش‌تولید شویم اما فعلا زمانی برای حل مشکلات موجود نداریم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها