تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 40511

عماد افروغ

عماد افروغ عضو هیئت انتخاب سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر در بخشهایی از گفت وگوی خود با ایکنا بدون نام بردن از کاناپه ،از این فیلم دفاع کرده است.

به گزارش سینماسینما، عماد افروغ گفته است : در مورد یک فیلم دیگر که متأسفانه از دور مسابقه خارج شد و در این بین در یکی دو جا هم از حقیر نام برده شده بود، ضمن احترام به تمام آثار، از جمله آثار راه‌یافته به بخش مسابقه، باید بگویم که علاوه بر دیگران، بنده نیز از موافقان جدی این فیلم بودم و آن را برای جامعه و دفاع از جایگاه پدر و مظلومیت او ضروری می‌دانم، کافی است به روزنگاشت بنده رجوع کنید. اما بر این باورم که مشکل این فیلم و برخی فیلم‌های مشابه، مانند نمایش تصویر برخی از بزرگان دین در یک جامعه دینی با قواعد و احکام دینی، همان‌گونه که قبلاً هم گفته‌ام، با حکم حکومتی باید برطرف شود که نیازمند سوالی تفصیلی و دریافت پاسخ تعیین کننده است، در غیر این صورت یا باید تمهیدی دیگر اندیشید و یا خود را با ضوابط تعریف شده وفق داد. به علاوه، این هیئت، از متخصص شرعی انطباق مصادیق با احکام شرع نیز برخوردار بود.

عماد افروغ پیش از این در گفت وگویی با روزنامه تماشاگران امروز گفته بود: من معتقدم کلا چه استفاده از کلاه گیس برای زنان و چه نشان دادن شخصیتهای مذهبی مثل حضرت عباس (ع)نیاز به حکم حکومتی داردحتی فتوای مراجع هم کفایت نمی کند ،تکلیفشان باید در نظام مشخص شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها