محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون دوشنبه ۲۳ مرداد ماه بعد از مدتها دوری از تئاتر شهر در میان استقبال مخاطبان به تماشای نمایش «اعتراف» نشست.
به گزارش سینماسینما، تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر دوشنبه ۲۳ مرداد ماه میزبان حضور محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون همزمان با اجرای نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی بود. شهاب حسینی کارگردان نمایش « اعتراف» بعد از پایان اجرا ضمن تقدیر از حضور محمدعلی کشاورز در تالار اصلی بیان کرد: «طی روزهای اخیر با حضور استاد علی نصیریان در نمایش «اعتراف» شاهد هنرنمایی هنرمند بزرگی هستیم که وجودش برای همه ما افتخار است اما امشب تلالو این اجرا با یک خورشید دیگر دو چندان شد و آن حضور استاد محمد علی کشاورز است که در کنار شما عزیزان تماشاگر به تماشای نمایش ما نشستند.»
محمد علی کشاورز هم در میان استقبال مخاطبان بیان کرد: «من خودم را شاگرد علی نصیریان میدانم. او نمایشنامهنویس و بازیگر بزرگی است که همیشه در زندگی تئاتری من حکم استادی را داشته و من هرچه در هنر تئاتر ایران تجربه کردم از حضور علی نصیریان بوده است.»
او ضمن قدردانی از گروه اجرایی نمایش «اعتراف» اظهار کرد: «همگی شما عزیزان امشب زحمت کشیدید و بسیار عالی بازی کردید من به شخصه سر تعظیم پیش استاد نصیریان فرود می آورم و از شهاب حسینی به عنوان کارگردان و بازیگر نمایش تقدیر میکنم که حضور بسیار ارزشمندی را روی صحنه پیش روی تماشاگران ارائه دادید.»
این بازیگر پیشکسوت در بخش پایانی صحبتهای خود تصریح کرد: «من در تمام طول عمرم از علی نصیریان بسیار آموختم اما اول از همه مواردی که از این هنرمند و همسر مهربانش یاد گرفتم صداقت و انسانیت بود که هیچ گاه آن را فراموش نمی کنم.»
علی نصیریان هم خطاب به محمد علی کشاورز گفت: «آقای کشاورز عزیز شما همکار ما هستی، شما تاج سرما هستی و امشب با حضورتان همه ما را سرافراز کردی»
حجت الاسلام دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات هم که در این مراسم حضور داشت، با تشکر از شهاب حسینی و گروه اجرایی نمایش «اعتراف» بیان کرد: «شهاب حسینی همواره از بازیگرانی است که من به بازی او علاقهمند بودم. به هر حال امشب این افتخار را داشتم که در کنار هنرمند بزرگ تئاتر ایران استاد محمد علی کشاورز به تماشای نمایش «اعتراف» با هنرمندی استاد علی نصیریان و سایر هنرمندان نشستم و از محتوای آن پندهای زیادی گرفتم.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- تقدیر ویژه جشنواره شبهای سیاه تالین از نصیریان/ علی نصیریان: مدیون تازهنفسها هستیم
- از «رها» تا «پُتک»؛ همکاری جدید شهاب حسینی و حسام فرهمند
- بزرگداشت و رونمایی از کتاب فرهاد آییش با حضور علی نصیریان برگزار شد
- اکران «مست عشق» در ۱۰ کشور اروپایی
- با حضور شهاب حسینی؛ پیش تولید «دومان» به پایان رسید
- صدور پروانه نمایش برای فیلمهای شهاب حسینی و حسین میرزامحمدی
- «اسپات لایت» با «آبان» میآید
- انصراف شهاب حسینی از انتخابات خانه تئاتر/ هیات مدیره جدید انتخاب شد
- درباره «رها»/ تاراج
- در دومین هفته اکران؛ تیزر «هفت بهارنارنج» منتشر شد
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- بیست و سومین جشن حافظ برگزیدگانش را شناخت/ تقدیر از یک عمر فعالیت هنری مرتضی عقیلی
- چهاردهمین حضور بینالمللی «آخرین حرکت»؛ فیلم شهاب حسینی در بخش اصلی فستیوال بزرگ سالرنو ایتالیا
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





