تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 93439

کارگردان فیلم «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» می‌گوید اغلب مخاطبان این فیلم چه ایرانی و چه غیرایرانی با آقای نادری همذات‌پنداری می‌کنند و نگاه صلح‌جوی او را دوست دارند.

به گزارش سینماسینما، بهتاش صناعی‌ها این روزها خود را آماده می‌کند تا فیلم سینمایی «غریبه» را مقابل دوربین ببرد. او سال ۹۵ فیلم «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» را در مقام کارگردان ساخت و این روزها به واسطه این فیلم همچنان در جشنواره‌های بین‌المللی حضور دارد.

صناعی‌ها درباره وضعیت اکران فیلم «دیپلماسی شکست‌ناپذیر آقای نادری» در خارج از کشور بیان کرد: روند نمایش جشنواره‌ای این فیلم همچنان ادامه دارد. فیلم اخیرا در مونیخ به نمایش درآمد که استقبال خوبی نیز از آن شد و قبل از آن هم در پاریس دیده شد. سعی می‌کنیم به خاطر پیام «دیپلماسی شکست‌ناپذیر آقای نادری» که صلح است و موضوع مذاکرات ایران و آمریکا که بحث داغ محافل داخلی و خارجی این روزهاست، این فیلم را همچنان به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به این که مخاطب داخلی و خارجی نگاه حاکم بر فیلم را می‌پسندد، درباره استقبال از این فیلم گفت: در همین دو نمایش اخیر و حتی نمایش‌های قبل‌تر مخاطب نگاه فیلم را ‌پسندید، به این دلیل که نگاه یک ایرانی است که به دنبال صلح است و می‌خواهد بین تمام کشورهای دنیا صلح جاری و ساری باشد، بخصوص ایران و آمریکا که سال‌ها با یکدیگر مشکلات سیاسی داشته‌اند. ضمن این که نگاه فیلم این است که مردم ایران مردمانی هستند صلح جو که به دنبال دشمنی با آمریکا نیستند و درک این موضوع از سوی مخاطبان خارجی برای من جذاب بود.

کارگردان «احتمال باران اسیدی» در ادامه درباره نگاه هنری یا سیاسی مخاطبان به این فیلم اظهار کرد: مخاطبان «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» دیدگاه‌های متنوع سیاسی و هنری دارند و در ایران هم اینطور بود. در واقع چه در داخل و چه خارج اکثر مخاطبین با آقای نادری همذات پنداری می‌کنند و آن را می‌پسندند. چه مخاطب ایرانی و چه غیر ایرانی طرفدار نگاه آقای نادری هستند. کمتر دیدم که مخاطبی مخالف این نگاه باشد. نگاهی که دوست دارد بعد از ۴۰ سال یک صلح اتفاق بیفتد. بخصوص این نگاه در طی دو سال نمایش این فیلم در داخل و خارج از کشور برایم جالب بود و اغلب مخاطبان نگاه نادری و تلاشش را تحسین می‌کنند.

وی در خاتمه درباره انتشار و توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی نیز عنوان کرد: متاسفانه پس از گذشت دو سال و درخواست ما برای صدور پروانه نمایش خانگی این فیلم هنوز این اتفاق رخ نداده است.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها