تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۲:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 135751

امشب در تلویزیون کانال پنج فرانسه پیر لسکیور رییس جشنواره کن درمصاحبه ای اعلام کرد که اگرچه جشنواره عملا برگزار نخواهد شد اما از سوی کمیته انتخاب و دبیرکل آن آقای تیری فرمو تا ده روز دیگر لیست فیلمهای انتخاب شده اعلام خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، او گفت: دست‌کم حدودا بین پنجاه تا ۶۰ فیلم انتخاب خواهند شد که همگی لوگوی هفتادوسومین جشنواره کن را به خود اختصاص خواهند داد. لیستی که قرار است اعلام شود شامل مسابقه، نوعی نگاه و خارج مسابقه است اما مشخص نمی‌شود کدام فیلم در کدام بخش است تنها عنوان می‌شود که انتخاب بخش رسمی جشنواره هفتادوسوم است. این فیلمها مورد حمایت ما قرار می‌گیرند و به مرور در جشنواره های جهانی مختلف که در پیش هستند از جمله «ونیز» به نمایش در خواهند آمد. درحال حاضر مشغول گفتگو با مدیران جشنواره ها هستیم.

همچنین از امروز سر در کاخ جشنواره در شهر کن یک آفیش بزرگ سفید رنگ نصب شده که روی آن با رنگ سیاه نوشته شده «مرسی » و از کارکنان بیمارستان ها ‌دکترها و پرستاران که در مدت کرونا به یاری مردم آمده اند  تشکر شده است. لیست فیلم‌هایی که قراراست اعلام شود کنجکاوی علاقه‌مندان سینما را در فرانسه به خود جلب خواهد کرد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها