تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 44936

نگار نگار جواهریانسینماسینما، علی پاکزاد – رامبد جوان کارگردان فیلم «نگار» با اشاره به اینکه حضور نداشتن نگار جواهریان در میان نامزدهای جشنواره فیلم فجر برای او بسیار تعجب‌آور است تاکید کرد این فیلم در جمع مخاطبان به خوبی دیده شده است.
به گزارش سینما سینما، رامبد جوان در جشنواره سی و پنجم با فیلمی متفاوت به نام «نگار» حضور پیدا کرد. نگار جواهریان نقش اول این فیلم را ایفا می‌کند؛ بازیگری که در جمع نامزدهای جشنواره جای نگرفت.

جوان درباره این فیلم گفت: «تصور می‌کردم فیلم «نگار» با واکنش‌هایی تند مواجه شود، اما خوشبختانه واکنش‌ها خوب بود. بسیار جالب بود مخاطبان و منتقدین فیلم را دوست داشتند و آن را پسندیدند. یعنی میزان واکنش مثبت به این فیلم رضایت‌بخش بود.»

او با اشاره به گفت‌و‌گویی که در جریان ساخت این فیلم با مانی حقیقی که به عنوان بازیگر در این فیلم با جوان همکاری کرده، داشت، گفت: «زمانی که با مانی حقیقی صحبت می‌کردم این انتظار در هر دو ما وجود داشت که این فیلم مورد تهاجم بسیاری از مخاطبان خواهد بود که البته این اتفاق نیفتاد. اتفاقات خوبی برای فیلم رخ داد. اکنون نیز این فیلم در ۹ رشته کاندیدا شده که  این اتفاق خوبی می‌تواند باشد. البته مایل بودم و این توقع را داشتم که در رشته‌های بیشتری کاندیدا باشیم.»

جوان درباره انتخاب نشدن نگار جواهریان به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن، گفت: «به شخصه خودم هم این موضوع را باورنکرده‌ام. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نگار جواهریان کاندیدای نقش اول زن نشده است، زیرا این نقش و این بازی که از نگار دیدیم کاملا متفاوت و ویژه بود. زمانی که شنیدم نگار برای این فیلم کاندیدا نشده است، دهانم باز ماند و نتوانستم این موضوع را هضم کنم. اگر بخش‌های دیگر فیلم کاندیدا نمی‌شدند تا این حد تعجب نمی‌کردم.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها