تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 56294

رامبد جوانرامبد جوان  و نگار جواهریان،نمایش « آسایشگاه» نوشته هارولد پینتر و ترجمه رضا دادویی و کارگردانی محمد حسین زیکساری را ۶ خرداد در تماشاخانه پالیز افتتاح کردند.

به گزارش سینماسینما، رامبد جوان در رابطه با نمایش گفت: به همه‌ی گروه و عوامل در ابتدا خسته نباشید می‌گویم، محمد زیگساری (کارگردان این تئاتر) یکی از دوستان خوب من است و از اینکه اثری را به روی صحنه برده، برایم لذت بخش است.

کارگردان برنامه «خندوانه» در ادامه مطرح کرد: «آسایشگاه»  پر از لحظات لذت بخش بود و بازیگری‌های بسیار خوش آینده بر روی صحنه ظاهر می‌شوند. مخصوصا تماشای نقشی که محسن نوری إیفا کرده بود، برایم هیجان انگیز بود.

رامبد جوان در پایان گفت:متن این نمایش متن بسیار قوی است و ویدیوهایی که در نمایش استفاده شده بود برایم جالب بود و از دقایقی که در سالن نمایش بودم، لذت بردم.

در خلاصه‌ی این اثر چنین آمده است: رییس آسایشگاه از معاونش در خصوص بیمار ۶۴۵۷ توضیح می‌خواهد،این در حالی است که این بیمار مرده است و…

محسن نوری، محمدحسین زیکساری، مهرداد مصطفوی، سروش شاکر، پرهام یدالهی، سمانه اسماعیلی، علی پویا قاسمی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «آسایشگاه» به کارگردانی محمدحسین زیکساری است که در برنامه «خندوانه» با کاراکتر استاد کهنمویی اجرا استند آپ انجام می‌دهد، این نمایش از هفت شش خردادماه ساعت ۱۹٫۳۰ در تماشاخانه پالیز به روی صحنه رفته است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها