تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 168982

برنامه گل یا پوچ با محوریت اعتیاد روزهای پنجشنبه از رادیو سلامت پخش می شود و روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه به راهکارهای درمان اعتیاد می پردازد.
به گزارش سینماسینما، فاطمه بی‌تقصیر تهیه کننده درباره برنامه گل یا پوچ به می‌گوید: این برنامه از تولیدات گروه اجتماعی است که با محوریت اعتیاد روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود. البته برنامه گل یا پوچ قدمت طولانی دارد و سال‌ها با نام تا رهایی از شبکه سلامت پخش می‌شد، اما با تغییر نام ما سعی کرده‌ایم ایده‌های تازه را به برنامه تزریق کنیم.
وی ادامه می‌دهد: در این برنامه سعی کرده‌ایم نگاه تازه ای به مقوله اعتیاد داشته باشیم، چرا که برنامه‌هایی از این دست از شبکه‌های مختلف تلویزیون و رادیو پخش می‌شود. ما به جای اینکه معتاد را به عنوان متهم نگاه کنیم از منظری بالاتر نگاه می کنیم تا همه جوانب آسیب های این معضل را با حضور کارشناسان برنامه مورد توجه قرار بدهیم. همانطور که در مرداب هم گلی همچون نیلوفر رشد می کند، پس می‌شود از مرداب و باتلاق اعتیاد هم خودمان را نجات دهیم. در برنامه سیدمهدی عظیمی درمانگر حوزه اجتماعی اعتیاد حضور دارد و در این باره صحبت می‌کند.
وی توضیح می‌دهد: گرچه موضوع خاص است، اما ما با حضور کارشناسان برنامه در اتاق فکر همیشه به این موضوع تاکید می‌کنیم که باید زبان برنامه عام باشد تا اگر شنونده برنامه یک نوجوان هم بود برنامه برایش داده‌ای داشته باشد. برنامه گل یا پوچ زنگ هشدار برای خانواده‌هاست و سعی می‌کنیم مهارت لازم را در این باره به آن‌ها آموزش بدهیم.

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها