تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 170923

برنامه پاسخگو شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ و ۱۵ از رادیو سلامت پخش می شود و مردم می توانند سئوالات شان را با محوریت سیر بالینی مبتلایان به امیکرون را بپرسند.
به گزارش سینماسینما، فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه پاسخگو در این باره توضیح می دهد: با شیوع کرونا در ایران برنامه پاسخگو هر روز صبح ها و عصرها روانه آنتن شد تا بتواند پاسخگوی سئوالات مردم با محوریت سلامت و سویه های جدید کرونا باشد. این برنامه صبح ها ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه تا ۹ روانه آنتن می شود و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روزهای یکشنبه و سه شنبه یک هفته در میان از گروه تغذیه پخش می شود.
وی ادامه می دهد: روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه چهار اسفند نشانه ها و سیر بالینی مبتلایان به امیکرون را با حضور دکتر لیلا علوی متخصص عفونی و کارشناس مجری پخش می کنیم. فرزاد محمدی راد هماهنگی، شهناز زره چی ارتباطات است.
هر روز در ابتدای برنامه کارشناس مجری سر فصل برنامه را مطرح می کند و بعد از آن مردم می توانند سئوالاتی که متناسب با سر فصل برنامه دارند، بپرسند و پاسخ هایشان را دریافت کنند. محوریت برنامه سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا است.
برنامه پاسخگو صبح روز سوم اسفند ماه از گروه تغذیه پخش می شود و موضوع برنامه پویش ترازو است که با حضور دکتر پیام فرح بخش پاسخگوی سئوالات مردم در حوزه تغذیه است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها