تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 135208

اما استون بازیگر برنده اسکار از جمله بازیگرانی است که به اختلال سلامت روانی در دوران کرونایی واکنش نشان داده است و راهکار پیشنهادی‌اش نوشتن برای مقابله با این مشکل است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، ماه می، ماه آگاهی رسانی درباره سلامت روان است و اما استون سعی کرده با حرف‌هایش به افرادی که به سختی دارند دوران پاندمی ویروس کرونا را پشت‌سر می‌گذارند دلگرمی بدهد.

این بازیگر در ویدیویی گفت: خیلی از ما داریم با انزوا و اضطراب و عدم اطمینان در دوران بحران کووید -۱۹ کنار می‌آییم و این شامل ۱۷ میلیون بچه و نوجوان در آمریکا و به معنی یک نفر از هر پنج نفر جمعیت آمریکا می‌شود که به نوعی اختلال سلامت روان دارند.

او با اعلام کردن کمپین «داخل خانه رشد می‌کنیم» که از سوی انستیتو ذهن کودک راه‌اندازی شده و ابتکاری برای کمک به افراد از طریق تماس تلفنی و منابع آنلاین است، اضافه کرد: «از شما دعوت می‌کنیم بخشی از تیم ما باشید.»

انستیتو ذهن کودک قصد دارد مجموعه‌ای از ویدیوهایی را که توسط چهره‌های شناخته‌شده ضبط شده‌اند به صورت روزانه منتشر کند. در این ویدیوها این افراد تعریف می‌کنند که چطور در این دوران سخت سلامت روان خود را حفظ می‌کنند و از خانواده‌ها می‌خواهند به منابع این انستیتو در ارتباط با کووید -۱۹ سر بزنند و از آن‌ها استفاده کنند.

ویدیوها در وبسایت و رسانه‌های اجتماعی انستیتو منتشر می‌شوند. جونا هیل، مارگو رابی، اندرو گارفیلد، اکتیویا اسپنسر، میستی کوپلند، کوین لاو، جمیلا جمیل، لینا دانم، مارک رانسون، جیم گفیگان، زویی دویچ، کیث پاورز، جولیا مایکلز، موبی، میسی فرنکلین، نیکول شرزینگر، سارا میشل گلار، لیندزی استرلینگ، اما چمبرلین و خیلی چهره‌های دیگر مشارکت خود در این ابتکار را تایید کرده‌اند. انستیتو همچنین پول‌های اهدایی از سوی مردم هم قبول می‌کند.

استون به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره انستیتو ذهن کودک، خودش نخستین فردی بود که داستانی را با مردم به اشتراک گذاشت.

او گفت: «چیزی که واقعاً دوست دارم در هنگام مقابله با اضطراب انجام بدهم، بیرون‌ریزی ذهنی است. هر چیزی که درباره‌اش نگران هستم را می‌نویسم. فقط می‌نویسم و می‌نویسم و درباره‌اش فکر نمی‌کنم و دوباره آن را نمی‌خوانم. وقتی همه‌اش را روی کاغذ می‌آورم خیلی به من کمک می‌کند.»

او در انتها گفت: امیدوارم امن و قوی و سالم باقی بمانید.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها