تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 136408

رسول صدرعاملی از کیانوش عیاری خواست در مورد فاجعه قتل رومینا اشرفی «شفاف و زلال» صحبت کند.

به گزارش سینماسینما، کیانوش عیاری درواکنش به قتل نوجوان ۱۳ ساله توسط پدرش به طعنه گفته بود: «این اتفاق‌ها در ایران رخ نمی‌دهد. من این شایعات را باور نمی‌کنم.» رسول صدرعاملی نیز در یک رشته توئیت از او خواست شفاف در این مورد صحبت کند. صدرعاملی نوشت: «کیانوش عیاری عزیز ، طعنه چرا؟! شفاف و زلال حرف بزن، بسیاری از ما که خانه پدری را دوست داشته ایم و همراهت بودیم برای نمایش فیلمت، برای چنین روزی بود مرد تا الان بشنویمت که: از رومینا و سر بریده شدن مظلومانه اش برایمان بگویی.

و اینکه اگر خانه پدری به درستی اکران شده بود و با خودش نقد و بحث و بررسی و گفت و گو آورده بود، شاید امروز رومینا زندگی‌اش را می‌کرد و بسیاری از رومیناها ی دیگر نیز در امنیت بیشتری بودند.

طعنه نزن کیانوش و روشن و واضح بگو که در همه دوران‌های پشت سر گذاشته چگونه سانسورها و ممیزی های متحجرانه ریشه فهم و شعور خانواده و جامعه‌امان را خشکانده است و حالا حالاها باید تاوان بدهیم! و بگو که با بر لبه بازی کردن‌هایمان چقدر مقصریم، یا جیغ زدیم و فحش دادیم و یا سکوت کردیم.

و ندانستیم که فاصله بین جیغ و سکوت، فضایی مقدس و مسئولیت آور است که می‌تواند سرشار از حرف‌ها و نظرات درست و تاثیر پذیر باشد.»

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها