نمایش «جنایات و مکافات» کاری از رضا ثروتی به تهیه کنندگی ماهان حیدری از ۱۹ خرداد در تالار وحدت روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، نمایش «جنایات و مکافات» بر اساس رمان جنایت و مکافات فئودور داستایوفسکی، جدیدترین اثر رضا ثروتی بعنوان نویسنده، طراح و کارگردان است.
بابک حمیدیان، آتیلا پسیانی، طناز طباطبایی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، پیام دهکردی، پانتهآ پناهیها، اصغر پیران و بهناز جعفری بازیگران این نمایش را تشکیل می دهند.
عوامل دیگر این نمایش عبارتند از روح الله زندی فرد؛ مدیر تولید، رحیم ناظریان؛ دراماتورژ ، ایمان امیدواری ؛ طراح گریم ، سارا خالدی؛ طراح لباس ، کسری پاشایی؛ طراح صدا و موسیقی، آرش فصیح؛ مدیر برنامه ریزی، درنا مدنی؛ دستیار کارگردان، شیما مرادی؛ منشی صحنه، قاسم غضنفری؛ مدیر صحنه، سحاب زریباف؛ عکاس، مهرداد متجلی؛ طراح پوستر، پیام قربانی؛ ساخت تیزر، آرین امیر خان؛ مدیر تبلیغات مجازی و علی پاکزاد؛ مشاور رسانهای.
لازم به ذکر است بابک حمیدیان نقش رادیون رومانویچ راسکولنیکف را ایفا میکند. راسکولنیکف دانشجویی ست که ناخواسته مرتکب قتلی شده، از آن پس دچار اختلالات روانی گشته، درنهایت خود را تسلیم پلیس می نماید.
این سومین همکاری بابک حمیدیان و رضا ثروتی پس از دو نمایش برگزیده ی بخش بین الملل جشنواره ی تئاتر فجر؛ «ویتسک» و «مکبث» است که بابک حمیدیان با ایفای نقش مکبث بعنوان بازیگر برگزیده سال انتخاب شد.
بلیت های نمایش «جنایات و مکافات» از طریق سامانه تیکت به فروش می رسد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- نمایش موزیکال «رابین هود» ۲ / گزارش تصویری
- نمایش موزیکال «رابین هود» ۱/ گزارش تصویری
- پیکر هادی مرزبان به خانه ابدی بدرقه شد؛ آخرین حضور کارگردان تئاتر در تالار وحدت
- نمایش موزیکال «رابین هود» روی صحنه تالار وحدت
- «ژاله علو مرگ ندارد»/ بدرقه پیکر ژاله علو به خانه ابدی
- فرهاد فخرالدینی با منظومه سیمرغ روی صحنه تالار وحدت
- «مالی سویینی» به تالار وحدت میرود
- ارکستر ملی ایران در واپسین روزهای سال روی صحنه میرود
- نمایش موزیکال «کورالاین» به تالار وحدت میآید
- «همراه با خاطرهها»/ برگزیده آثار مجید انتظامی در تالار وحدت
- اول هفتهی پرفروش «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار»/ ساختارشکنی جواب داد
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- پیکرهای داریوش مهرجویی و همسرش از تالار وحدت تشییع میشود
- آتیلا پسیانی به خانه ابدی بدرقه شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





