تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 13421

رامبد جوان و پیمان معادیپس از آنکه رامبد جوان از آنتن تلویزیون برای تبلیغ خودش استفاده کرد، عادل فردوسی پور با رامبد تماس گرفت و گلایه کرد. رامبد جوان که از این طریق ۸۰ هزار رای از عادل پیش افتاده بود، سعی کرد در اینستاگرامش جبران کند اما تاثیر جدی نداشت. حال با اقدام متقابل و تبلیغ امشب در «نود» فردوسی‌پور تاکنون ده هزار رای از رامبد جوان پیش افتاده و احتمالاً این فاصله بیشتر خواهد شد.

به گزارش سینما سینما،مسابقه «سه ستاره» منجر به رقابت بی‌سابقه چهره‌های سرشناس فعال در تلویزیون تلویزیون برای انتخاب به عنوان ستاره تلویزیون در این بخش‌ها شده تا جایی که رقابت برای انتخاب بهترین مجری برنامه میان فردوسی پور و جوان، حتی با گله‌گزاری‌های عادل خطاب به رامبد و همچنین استمرار رقابت دو نفر بر روی آنتن همراه شد.

به گزارش «تابناک»؛ مسابقه «سه ستاره» که صداوسیما و با محوریت و مدیریت شبکه سوم سیما، با هدف انتخاب بهترین «مجری»، «گزارشگر»، «برنامه‌ها»، «خواننده»، «بازیگر» و «ورزشکار» طراحی شده، با رقابت بسیار سنگینی در برخی از بخش‌ها روبرو شده که دور انتظار بود و تصور نمی‌شد چنین فضایی برای این مسابقه شکل بگیرد.

در بخش‌های بهترین «خواننده»، «بازیگر» و «ورزشکار»، شبکه‌های اجتماعی نقش موثرتری داشته‌اند و معمولاً این سه گروه تلاش کردند از ظرفیت طرفدارانشان و بسیج کردن این ظرفیت از طریق شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. برخی از خوانندگان، بازیگران و ورزشکاران دیگر نیز نسبت به تبلیغ دوستانشان که در این بخش‌‌ها کاندیدا بودند، اقدام کردند.

با این حال صاحبان «برنامه‌ها» و «مجریان» که دسترسی معمولی به آنتن تلویزیون دارند، رقابت متفاوتی را در پیش گرفتند و تلاش کردند از فضا و مخاطبان برنامه‌شان برای تبلیغ‌ و جلب حمایت استفاده کنند و بدین ترتیب مسابقه «سه ستاره» تقریباً در تمامی طول زمان روز در شبکه‌های مختلف تلویزیون در حال پیگیری بود و اتفاقاً این رقابت به آنتن زنده تلویزیون نیز کشیده شد.

اگرچه رقابت جدی برای انتخاب بهترین برنامه ورزشی و سرگرمی میان «نود» و «خندوانه» بود اما شدیدترین رقابت در بخش «بهترین مجری» میان عادل فردوسی پور و رامبد جوان شکل گرفت؛ جایی که ابتدا رامبد جوان در برنامه «خندوانه»، تبلیغ برنامه‌اش را کرد و به یک باره هشتاد هزار رای از عادل فردوسی پور پیش افتاد.

تماس فردوسی‌پور با جوان درباره کشاندن بازی روی آنتن تلویزیون

شنیده‌های خبرنگار «تابناک»، حکایت از آن دارد که پس از این اقدام رامبد جوان، عادل فردوسی پور با رامبد تماس گرفت و درباره استفاده از فرصت آنتن زنده تلویزیون در این رقابت با ناراحتی گلایه کرد. رامبد جوان نیز برای آنکه جبران کرده باشد، در اینستاگرامش که طبیعتاً تاثیر چندانی در مقابل آنتن زنده تلویزیون ندارد، یک پست گذاشت و از طرفدارانش خواست تا برای فردوسی پور رای جمع کنند.

جوان در این پست اینستاگرامی‌اش نوشت: «…مى خوام یه اعتراف بکنم: رقابت و مسابقه همیشه برام جذاب بوده، در حدى که دیشب تو خندوانه از همه خواستم بهم راى بدن تا از رقیب و رفیق عزیزم عادل فردوسی پور جلو بیافتم. شک ندارم حمایتم کردین. ولى هر ساعتى که گذشت احساس کردم زیادى شیطنت کردم؛ همانطور که تو پیام ویدیویی ام در برنامه سه ستاره هم گفتم با کمال افتخار به عادل بزرگ راى مى دم چون راى دادن به او راى دادن به شرافت و استوارى و مهربانیه. خواهش مى‌کنم هرکس که دیشب به من راى داده دو برابرش تلاش کنه تا راى دیگران رو به نفع عادل عزیز جلب کنه…»

با این حال مسیر رای‌ها به سمت رامبد چرخیده بود و مسیر بازی تغییر کرده بود. اکنون در برنامه «نود»، به عنوان مقابله به مثل، رویکرد مشابه «خندوانه» در پیش گرفته شد و فردوسی پور و تیمش نیز تلاش کردند از برنامه‌شان برای جلب آرا در مسابقه «سه ستاره» استفاده کنند.

علاوه بر پرسش این مسابقه که درباره رضایت مردم از برنامه «نود» بود، محمدحسین میثاقی مجری دوم برنامه «نود» بارها از تماشاگران این برنامه خواست تا علاوه بر آنکه خودشان در مسابقه سه ستاره -در همین لحظه- به عادل و برنامه نود رای دهند، حتی از نزدیکانشان هم بخواهند تا به این برنامه رای دهند. این درخواست بارها زیرنویس برنامه امشب «نود» نیز شد تا رقابت رامبد و عادل به اوج خود برسد.

این اتفاقات باعث شد تا عادل فردوسی پور پیش بیافتد و بر اساس شنیده‌های خبرنگار «تابناک»، عادل فردوسی‌پور تاکنون ده هزار رای از رامبد جوان پیش افتاده و احتمالاً این فاصله بیشتر خواهد شد. احسان علیخانی مجری برنامه «سه ستاره» نیز دقایقی به صورت تلفنی با برنامه «نود» ارتباط داشت و از مشارکت هفده میلیون نفر در این مسابقه خبر داد.

نکته طلایی اینکه، مهلت رای‌گیری تا صبح روز شنبه است؛ به همین دلیل رامبد جوان فرصت تازه‌ای برای استفاده از آنتن زنده نخواهد داشت و بنابراین احتمالاً فردوسی پور برنده این رقابت خواهد بود و از ساعت نوزده فردا (شنبه) تا سه بامداد (یکشنبه) در برنامه «سه ستاره» از برنده‌ها رسماً رونمایی می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها