تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 146534

فیلم بلند سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» به‌کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده تا هفته آینده برای ارائه به فجر ۳۹ آماده می‌شود.

به گزارش سینما سینما ، کاوه صباغ زاده گفت: نودونه درصد کار انجام‌شده است و تا هفته آینده فیلم آماده نمایش می‌شود.

او ادامه داد: فرم شرکت در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را آماده کردیم و امیدواریم اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد.

او در خصوص جشنواره امسال و موفقیت دومین فیلم بلند سینمایی خود که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده عنوان کرد: نمی‌دانم فیلم چقدر بتواند نظر داوران را جلب کند اما گروه سازنده «رمانتیسم عماد و طوبا» تمام تلاش خود را کرده‌اند تا فیلم خوبی را بسازند و همه اعضای گروه تمام توان خود را به کار گرفته‌اند.

صباغ‌زاده گفت: خیلی خوشحالم که جشنواره قرار است به شکلی متفاوت برگزار شود چرا که با این وضعیت پاندمی به وجود آمده بعید می‌دانم تا چند ماه آینده این مشکل به‌طور کامل برطرف شود و به نظرم برگزاری جشنواره حداقل کمک می‌کند تا تعداد فیلم‌هایی که امسال ساخته‌شده‌اند، مقداری از بلاتکلیفی درآیند و از تراکم فیلم‌ها جلوگیری می‌کند. اگر جشنواره امسال برگزار نمی‌شد و به سال آینده موکول می‌شد، برپایی آن از هر لحاظ، هم داوری و هم انتخاب از بین تعداد فیلم‌های بالا، سخت‌تر بود. امیدوارم جشنواره امسال با توجه به رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی برگزار شود و هیچ آسیبی به هیچ انسانی وارد نشود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبروی هم قرارداد، هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست

 در «رمانتیسم عماد و طوبا» بازیگرانی مانند:حسام محمودی، الناز حبیبی، علی انصاریان، مرتضی علی عباس میرزایی، ستایش تارانی،سانیا رمضانی، سام ولی پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: کاوه صباغ زاده، نویسنده فیلمنامه: کاوه صباغ زاده (اقتباسی آزاد از داستانی اثر آلن دوباتن)، تهیه‌کننده:مهدی صباغ‌زاده، با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، مدیر تولید و مجری طرح:ناصر مقدس، مدیرفیلمبرداری:شهرام نجاریان، تدوین:پگاه احمدی، طراح جلوه‌های بصری:سینا قویدل، طراح گریم:محسن دارسنج، طراح صحنه:محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس:آرام موسوی، گفتار متن: سارا بهرامی، موسیقی: پیام آزادی، صدابردار:ساسان نخعی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، برنامه‌ریز و دستیار اول:مهدی فهیمی، دستیار دوم: آوا بالاور، منشی صحنه: دنیا راد، جلوه‌های ویژه:ایمان کرمیان، آرش آقا بیک، طراح بدلکاری:امیر بدری

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها