تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 27287

نمایش سردارنمایش «سردار» جدیدترین فعالیت گروه تئاتر معاصر به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی مرند از ۴ مهرماه درمجموعه تئاتر شهر بروی صحنه خواهد رفت.


به گزارش سینماسینما، این اثر نمایشی که در یازدهمین جشنواره سراسری رضوی اجرا شده و با استقبال بسیار خوب مخاطبین نیز همراه بود از ۴ مهرماه و با حضور بازیگران مطرحی از جمله هدایت هاشمی، نسیم ادبی، احمد کاوری، نداکوهی، سید علی صالحی، فریدون محرابی، حسین پاکدل، ناهید مسلمی، میرطاهر مظلومی (به ترتیب ورود) در سالن اصلی تئاتر شهر بروی صحنه خواهد رفت.
نادر برهانی مرند نویسنده و کارگردان این اثر در خلاصه داستان نمایش خود آورده است: سردار روایتی است از سال‌های نه چندان دور جنگ که تا امروز امتداد دارند. داستان سربازان پاکباخته‌ای که گمنام، به خاک وطن پیوسته‌اند و نبودشان دینی شده است بر ذهن و گرده تاریخ معاصر این سرزمین.
لازم به ذکر است پیش فروش بلیت نمایش ” سردار ” از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه سی ام شهریور از طریق سامانه تیوال آغاز خواهد شد و مخاطبین می توانند از این سامانه فروش به آدرس  tiwall.comاقدام به تهیه بلیت نموده و یا جهت رزرو تلفنی با شماره ۰۹۱۹۳۹۵۲۷۲۳ تماس داشته باشند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها