خسرو معصومی در بخشهایی از گفت وگوی خود با ایکنا حرفهای جالبی زده است.
به گزارش سینماسینما،معصومی در بخشی از این گفتوگو به عکسالعمل حوزههای علمیه نسبت به آثارش اشاره کرد و گفت: اکران بد برای فیلمهایم تا جایی پیش رفته که برخی از آثار حتی اجازه نمایش پیدا نمیکنند. خرس بهترین مثال در این رابطه است. این فیلم داستان یک رزمنده است که بعد از سالها به خانه بازمیگردد، اما با اتفاقی روبهرو میشود که انتظارش را ندارد، آن هم اینکه همسر وی با دیگری ازدواج کرده، زیرا سالها از وی خبری نبوده است. مگر این موضوع در جامعه ما رخ نداده که حالا فیلمسازی درباره آن خلاف نظر آقایان است. در همین رابطه جالب است بدانید وقتی خرس را برای حوزههای علمیه به نمایش درآوردم عکسالعمل آنها بسیار مثبت بود، حتی آنها تعجب کردند که چرا از این فیلم ایراد شرعی گرفته شده است. در ضمن این فیلم برای آزادگان و گروه انصار هم به نمایش درآمد و آنها نیز برخورد بدی با فیلم نداشتند، اما اینکه چرا برخی در سازمان سینمایی با این فیلم مشکل دارند جوابش برایم مشخص نیست.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی نامزدهای جوایز امی ۲۰۲۴/ «شوگان» با ۲۵ نامزدی پیشتاز شد
- معرفی داوران یک بخش جشنواره جهانی فیلم و عکس «پنج»
- در نشست «بررسی سینمای اجتماعی» مطرح شد؛ سینمای اجتماعی زاییده تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه است
- برندگان گلدن گلوب ۲۰۲۳ معرفی شدند/ موفقیت برای اسپیلبرگ و مکدونا
- در آیین رونمایی از کتاب «سه گانه برف» مطرح شد؛ فیلمسازی که به تلخی زندگی متعهد است/ عدالتخواهی به سبک خسرو معصومی
- جشن زادروز علیاکبر صادقی در خانه هنرمندان برپا شد/ صادقی: خواب کودکانی را نقاشی میکنم که پدرانشان شهید شدند
- خسرو معصومی: عملکرد شورای پروانه ساخت سلیقهای است
- کوتاه درباره پنج فیلم روی پرده و نمایش خانگی
- توضیحات داریوش باباییان درباره انتشار فیلم «خرس» در کانال یوتیوب شکوفا فیلم
- سینماسینما/ گزارشی از آن چه طی دو روز گذشته بر فیلم «خرس» ساخته خسرو معصومی رفت
- واکنش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی به انتشار غیرقانونی فیلم «خرس» در فضای مجازی
- هیس! کارگردانها جنجال نمیکنند/ گزارش روزنامه جامجم از حواشی اخیر در کانون کارگردانان
- اعتراض سه عضو کانون کارگردانان به تصمیمات و رفتارهای این کانون صنفی
- مراسم شب کانون کارگردانان سینمای ایران با تقدیر از خسرو معصومی برگزار شد/ صعود به قله با فیلم خرس
- آخرین وضعیت توقیف «خرس» به روایت کارگردانش
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





