تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 109730

مهدی صباغ‌زاده با بیان اینکه خاطرات بسیار خوبی از جمشید مشایخی در ذهن دارد، تاکید کرد که او دانشمند، آرام و با شخصیت بود.

به گزارش سینماسینما، جمشید مشایخی بازیگر باسابقه سینمای ایران نیز دنیای هنر و سینمای ایران را ترک کرد تا تنها خاطرات شیرینی شخصیت‌هایی که به آن‌ها جان بخشیده بود در ذهن علاقه‌مندان و دوستداران این هنرمند به یادگار بماند، نقش‌هایی متفاوت و ماندگار که سال‌های سال در تاریخ سینمای ایران به نیکی از آن‌ها یاد خواهد شد، از کمال‌الملک و رضا خوشنویس «هزاردستان» تا خان دایی «قیصر».

مهدی صباغ زاده کارگردان باسابقه سینما که سابقه همکاری با جمشید مشایخی را در فیلم سینمایی «گمشده» در سال ۶۴ دارد، درباره همکاری با این هنرمند و خاطراتی که از او به یادگار دارد، گفت: «واقعا از درگذشت آقای مشایخی متاثر و متاسف شدم، او مرد بسیار عاقل، دانشمند، آرام و باشخصیتی بود. از هم نشینی با او و تمام ویژگی‌هایش بسیار لذت بردم و خاطرات خیلی خوبی از او به یاد دارم. به جامعه هنری درگذشت ایشان را تسلیت می‌گویم و امیدوارم که غم آخرشان باشد. به هر حال چاره‌ای نیست و رسم روزگار است که آدم‌ها می‌آیند و می‌روند.»

جمشید مشایخی در فیلم گمشده

او درباره همکاری با مشایخی در «گمشده» نیز توضیح داد: «پدر خانواده بود ایشان و نقش اساسی در زندگی شخصیت اصلی داشت، خیلی راحت و روان با ایشان همکاری داشتم، هیچ مشکلی باهم نداشتیم. ایشان در آرامش کارشان را انجام دادند و بسیار حرفه‌ای بودند.»

جمشید مشایخی پس از تحمل مدتی بیماری، شامگاه سه‌شنبه ۱۳ فروردین، بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها