تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 78377
پژمان جمشیدی در برنامه «دورهمی» از عاشق شدنش در ۲۵ سالگی و از اولین تئاتری که به پیشنهاد بهاره رهنما بازی کرد، گفت.

به گزارش سینماسینما، شامگاه گذشته (پنجشنبه پنجم بهمن) پژمان جمشیدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مهمان برنامه «دورهمی» شد.

او در بخشی از برنامه با اشاره به این که یک گل ملی دارد، گفت: «من در کل یک گل ملی دارم و البته همان گل ملی من از گل‌های آقای دایی معروف‌تر است‌! واقعیت این است که من کلا در گل‌زنی بدشانس بودم. یک بار هم در بازی پرسپولیس و سپاهان که خیلی جنجالی شد، گل زدم، اما برق شبکه سه رفت و هیچ کس آن گل را ندید!»

بازیگر فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» که قبلا هم در مورد چگونگی ورودش به دنیای بازیگری توضیح داده بود، بار دیگر گفت: «من بعد از فوتبال، اتفاقات و خاطراتم را برای پیمان قاسم‌خانی تعریف می‌کردم و او می‌خندید. مثلا قبل از این که فوتبال را کنار بگذارم هر وقت خرید می‌رفتم، همه کمکم می‌کردند و همراهم بودند؛ ولی وقتی از فوتبال خداحافظی کردم، دیگر هیچ کدام از این اتفاق‌ها نمی‌افتاد. همین خاطره‌ها به مرور طرح و ایده‌ای برای سریال «پژمان» شد.»

او که این روزها با نمایش «آن سوی آینه» در نقش پاتریک روی صحنه است، ادامه داد: «ساخت این مجموعه با یک بازیگر ریسکش بالا بود. برای همین خودم نقش را قبول کردم. صد درصد آدم‌هایی که من را می‌شناختند، با بازی‌ام آن هم در نقش پژمان مخالف بودند؛ به جز پیمان و مهراب قاسم‌خانی.»

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد بازی در تئاتر هم گفت: «یک روز منزل پیمان و خانم رهنما بودم. بهاره رهنما برحسب این‌که می‌دانست من تئاتر را دوست دارم، یک نقش پیشنهاد کرد و بعد از تمرین‌ روی صحنه رفتیم. من نمی‌دانستم تئاتر تا این اندازه برای تئاتر دوستان مقدس است. خیلی‌ها پس از بازی در تئاتر، مخالف حضور من روی صحنه  شدند و فشار زیادی رویم بود. اما واقعیت این است که تئاتر بیشتر از دو مدیومِ دیگر به من یاد می‌دهد. در حال حاضر هم نمایش «آن سوی آینه» را در تماشاخانه شهرزاد دارم و در حوزه سینما هم برای جشنواره فیلم فجر با احمدرضا معتمدی «سوء تفاهم» را کار کرده‌ام.»

اولین تئاتری که پژمان جمشیدی بازی کرد، «بادی که تو را خشک کرد مرا بُرد» به کارگردانی علی نرگس‌نژاد در سال ۱۳۹۲ بود. در این نمایش جمشیدی و رهنما با یکدیگر همبازی بودند.

جمشیدی درباره عاشق شدنش هم گفت: «یک‌ بار در ۲۵ سالگی عاشق شدم و هنوز احساسی بالاتر از آن را ندارم. دوست داشتن را بیشتر تجربه کردم، اما عشق همان یک بار بود.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها