تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 65210

پوستر فیلم سینمایى «دریاچه ماهى» به کارگردانى مریم دوستى و تهیه کنندگى سعید سعدى و با طرحى از مازیار رضایى رونمایى شد.به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی دریاچه ماهی به کارگردانی مریم دوستی و تهیه کنندگی سعید سعدی از ۲۲شهریور به اکرا عمومی در می‌آید.

با توجه به این که «دریاچه ماهی» اولین تجربه بلند سینمایی مریم دوستی بوده اما این اثر دفاع مقدسی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران نیز حضور داشته است.

مریم دوستی در سالهای گذشته به عنوان طراح گریم در سینمای ایران فعالیت می‌کرده و ساخت چندین فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد که این آثار در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی جوایز مختلفی را کسب کرده‌اند.

عوامل اصلی تولید این فیلم عبارتند از: کارگردان: مریم دوستی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی خان محمد، نویسنده: مصطفی رستگاری، تدوین و مشاوره کارگردان: آرش معیریان، صداگذار: مهرداد جلوخانی، صدابردار: رضا تهرانی، طراح گریم: محسن بابایی، ساخت موسیقی: کیان مقدم، منشی صحنه: مریم شقاقی، طراح صحنه: میثم ماهان، رضا تهرانی، طراح لباس: آزاده قوام و تهیه کننده: سعید سعدی.

بازیگران فیلم نیز عبارتند از: نادر فلاح، ستاره، لاله اسکندری، علی دهکردی، حدیثه تهرانی، مجتبی پیرزاده، صحراسدالهی، حسین باشه آهنگر ، علی نجاریان و افشین هاشمی که در این فیلم حضور افتخاری داشته است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها