پوستر فیلم سینمایی «استاد» با طراحی مهدی دوایی در آستانه برگزاری چهلویکمین جشنواره بینالمللی فیلم فجر رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، پوستر فیلم سینمایی «استاد» به تهیهکنندگی بهروز افخمی و کارگردانی عماد حسینی که از جمله آثار راهیافته به بخش مسابقه در چهلویکمین جشنواره بینالمللی فیلم فجر است، رونمایی شد.
این پوستر را مهدی دوایی طراحی کرده است.
او مدیر هنری، فیلمساز و طراح گرافیک، دارای مدرک کارشناسی طراحی گرافیک از دانشکده هنر و معماری و کارشناسیارشد تهیهکنندگی و کارگردانی از دانشکده صداوسیما است. دوایی فعالیت حرفهای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و در این دو دهه به عنوان مدیر هنری، مشاور، طراح و فیلمساز با سازمانها و مجموعههای مختلفی تجربه همکاری و تاکنون طراحی پوستر بیش از صد نمایش را بر عهده داشته است. عضویت در هیأت داوری رویدادها و جشنوارههای گوناگون داخلی و خارجی از جمله مدیریت هنری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بخش دیگری از کارنامه کاری اوست.
«استاد» اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند عماد حسینی است و به یکی از موضوعات ملتهب اجتماعی در سال اخیر میپردازد.
او عضو هیئت علمی دانشگاه است و کارگردانی سینما تدریس میکند. یکی از شاخصترین آثار او «تهران، خانی آباد، ۱۳۶۶» نام دارد که در جشنوارههای سینمای پنهان نیویورک، اکشن آن فیلم کالیفرنیا، جشنواره فیلم ایرانیان لندن، جشنواره آنکارا، جشن سینمای ایران، جشنواره فیلم کوتاه تهران، جشنواره فیلمهای بیکلام و … به نمایش درآمده و جوایزی کسب کرده است.
فیلمنامه «استاد» را پیام لاریان و عماد حسینی نوشتهاند و محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان این پروژه را همراهی کرده است.
حسن معجونی، سجاد بابایی و هدیه حسینینژاد نقشهای اصلی این فیلم را ایفا کردهاند و حوریه مقدم و مهدی ابوحمزه دیگر بازیگران «استاد» هستند.
عوامل اصلی فیلم سینمایی «استاد» عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: مجید یزدانی، مدیر صدابرداری: احسان خزایی، طراح چهرهپردازی: تینا بخشی، طراح صحنه و لباس: مریم میرباقری، مدیر تولید: حسین زرقام، تدوین: هانیه جلوخانی، جلوههای ویژه کامپیوتری: هادی اسلامی، مدیر هنری: مهدی دوایی، مشاور رسانهای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانینیا.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ معرفی آثار راهیافته به بخش مسابقه سینمای ایران
- بازخوانی سرنوشت «علت مرگ: نامعلوم» / فیلمی که چون پروانه نمایش نداشت، از جشنواره فجر حذف شد
- شبنشینی غیرایرانی در هفتِ یلدایی
- صدور پروانه ساخت سینمایی جدید برای افخمی، روستایی و ۴ کارگردان دیگر
- پس از ۳ سال؛ «برف آخرِ» امین حیایی به سینماها میآید
- زن ۸۰ ساله یهودی سوژه فیلم جدید بهروز افخمی شد
- افخمی: «بی بدن» را به جای «صبح اعدام» وارد مسابقه کنید
- سیمرغ مردمی جشنواره فجر دوباره حذف میشود؟
- شوکرانِ خنده در عزا/ درباره بهروز افخمی
- لبخندزنان در میان اتاقهای خونآلود/ درباره بهروز افخمی و حضورش در خانه مهرجویی
- با حضور بهروز افخمی؛ سرهنگ ثریای واقعی مهمان اولین برنامه «از سرگذشت» میشود
- افخمی ماجرای اعدام طیب حاج رضایی را میسازد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





