تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 109405

فیلم «ما» جدیدترین فیلم جردن پیل با فروش ۶۷ میلیون دلاری در سه روز نخست اکرانش از پرفروش‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۹ در اکران اولین آخر هفته تعطیلات شد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، «ما» جدیدترین فیلم جردن پیل با فروش ۶۷ میلیون دلاری از نمایش در ۳۷۴۱ سالن سینما به نظر می‌رسد یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ شود.

این فیلم با این فروش در سه روز نخست اکرانش چندین رکورد را جابه‌جا کرده که شامل بالاترین اکران اول یک فیلم ترسناک است و انتظار می‌رود بتواند رکورد پرفروش‌ترین فیلم ترسناک را که متعلق به «آن» در سال ۲۰۱۷ با فروش ۱۲۳ میلیون دلاری بود پشت سر بگذارد.

با فروش «ما» بالاترین فروش سه روز اول برای فیلمی با درجه R که متعلق به «تد» با فروش ۵۴.۴ میلیون دلار بود هم به مکان دوم رفت. این فیلم تاکنون دومین فیلم پرفروش در اکران اول است و پس از «کاپیتان مارول» قرار گرفته است.

«ما» در روز اول اکرانش ۲۹ میلیون فروخته که آن را در مکان سومین فیلم ترسناک پرفروش در روز نخست اکران قرار می‌دهد. این در حالی است که انتظار می‌رفت این فیلم در سه روز نخست اکرانش بین ۳۸ تا ۵۰ میلیون دلار فروش کند.

«ما» خیلی بالاتر از فیلم اول پیل یعنی «برو بیرون» با فروش ۳۳ میلیون دلار قرار گرفت که در نهایت ۱۶۷ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی آمریکا فروش کرد.

در این فیلم لوپیتا نیونگ‌او در نقش آدلاید ویلسون بازی کرده که زنی است که همراه همسر و دو فرزندشان به خانه ساحلی دوران کودکی‌اش باز می‌گردد تا تعطیلات تابستانی را آنجا بگذراند. او دچار روان‌پریشی می‌شود و انتظار دارد که اتفاقی ناگوار بیفتد.

پیل خودش فیلمنامه را نوشته و فیلم را کارگردانی کرده است و یونیورسال مسئولیت توزیع فیلم را برعهده داشته است. این نخستین تولید انفرادی یک فیلم در کمپانی پیل با نام «مانکی‌پاو پروداکشنز» است.

«کاپیتان مارول» نیز این هفته در مکان دوم فروش جای گرفت و ۳۴ میلیون دلار دیگر در سومین هفته نمایش فروش کرد. این فیلم در مجموع ۲۹۵ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی و ۵۳۸ میلیون در بازار بین‌المللی فروخت است و تا رسیدن به فروش یک میلیارد دلار راه زیادی در پیش ندارد.

«پنج پا آن طرف‌تر» و «واندر پارک» دو فیلم بعدی پرفروش هستند که ۹ میلیون و ۷ میلیون دلار دیگر فروش کرده‌اند. فیلم سوم از مجموعه «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» نیز حدود ۶ میلیون دلار فروش کرده است.

در این آخر هفته «هتل بمبئی» نیز در چهار سینما اکران شد. در این فیلم آرمی همر، دو پاتل و جیسون ایزاکس بازی کرده‌اند و آنتونی ماراس کارگردان آن بوده است. فیلم بر مبنای مستندی با عنوان «حفظ بمبئی» ساخته شده که درباره حمله تروریستی به تاج محل در هند در سال ۲۰۰۸ است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها