تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 63632

محمدمهدی خالقی در جدیدترین پروژه خود مستندی درباره زندگی سیاسی عبدالکریم سروش می‌سازد. 

به گزارش سینماسینما، محمدمهدی خالقی از مستندسازان کشور درباره اثر جدیدش گفت: مشغول ساخت مستندی در مورد عبدالکریم سروش هستم که در مراحل پایانی خود قرار دارد و تمامی مراحل تولید آن انجام شده و در حال حاضر منتظر تصاویر آرشیوی هستیم تا کار نهایی شده و آماده پخش شود البته در این مورد، هنوز اقدام به زمان گیری نکردیم و مدت زمان فیلم هنوز مشخص نیست.

خالقی اضافه کرد: این مستند روایت کننده زندگی سیاسی عبدالکریم سروش و تحولاتی است که او در طول دوره زندگی خود دیده است. در این مستند در کنار پرداختن به زندگی شخصی و سیاسی او به دلایل رفتن او از ایران هم پرداخته شده است.

این مستندساز یادآور شد: عبدالکریم سروش جزو افرادی بود که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت‌هایی از جمله عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی داشت. او از متفکران قابل اتکا دوران معاصر ایران و نویسنده کتاب های متعددی بوده است.

او متذکر شد: برخی از آثار او در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران مورد توجه امام خمینی (ره) قرار گرفته بود و حتی امام تعدادی از آثار او را مطالعه کردند. او در پاریس به دیدار امام خمینی (ره) رفته بود و نقش مهمی هم در تحولات فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران دارد.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها