تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 174004

به مناسبت انتشار کتاب «وقتی مجاهد می‌خندد» (چهل روز در افغانستان) نوشته زهرا مشتاق، دویست و بیست و ششمین نشست از سلسله جلسات صبح پنجشنبه‌های مجله بخارا به دیدار و گفتگو با زهرا مشتاق اختصاص یافته است.

به گزارش سینماسینما، این نشست صبح پنجشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با حضور مریم طاهری مجد، شیراحمد سعیدی، پژمان موسوی، علی‌اصغر سیدآبادی و علی دهباشی در خانه فرهنگان قریب برگزار می‌شود و به صورت مستقیم پخش خواهد شد.
زهرا مشتاق فارغ‌التحصیل کارگردانى تئاتر از دانشگاه سوره، فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشى از دانشگاه آزاد اسلامى و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس در رشته مهندسی توسعه روستایی است. وی دوره تخصصى روزنامه‌نگاری را در مرکز رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دوره عالی فیلم‌نامه نویسی را حوزه هنری گذرانده است.
زهرا مشتاق همچنین از اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران و… است و نوشته‌های او در روزنامه شهروند، شرق، ماهنامه تخصصی هنر و تجربه و… منتشر شده است.

این نشست ساعت نه و نیم صبح پنجشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در خانه فرهنگان قریب به نشانی: انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب، پایین‌تر از بیمارستان امام خمینی، نبش کوچه اولیا برگزار می‌شود و به صورت مستقیم از نشانی‌های زیر در اینستاگرام پخش خواهد شد:
instagram.com/bukharamag
instagram.com/farhangan.ir

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها