تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 140738

ساترا با انتشار اطلاعیه‌ای، پروانه ساخت برنامه ترکیبی «همرفیق» را نامعتبر دانست.

به گزارش سینماسینما، صبح امروز ۲۶ مردادماه روابط عمومی سازمان سینمایی مصوبات تازه شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی را اعلام کرد که در آن‌ها، نام یک برنامه ترکیبی با عنوان «همرفیق» به چشم می‌خورد. این برنامه با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی، یکی از آثار مورد انتظار سرویس‌های وی‌اودی است که به تازگی از این شورا پروانه ساخت دریافت کرده است.

با گذشت چند ساعت از انتشار این خبر، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) با انتشار اطلاعیه‌ای این مجوز را نامعتبر دانست.

 در متن این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار خبری درباره صدور مجوز یک برنامه ترکیبی توسط سازمان سینمایی به اطلاع می‌رساند، ساترا ضمن استقبال از تولید محتواهای ایرانی و ورود شخصیت‌های هنری برجسته که قطعا به غنای محتوایی خواهد افزود، اعلام می‌نماید همانگونه که پیش از این بیان شده است، مسئولیت صدور مجوز برنامه‌های ترکیبی و تولیدات تلویزیونی برای انتشار در رسانه های صوت و تصویر، تنها در صلاحیت این سازمان است. لذا بدیهی است پخش هر کدام از این برنامه‌ها در رسانه‌های صوت و تصویر در فضای مجازی منوط به اخذ مجوز اشاره‌شده بوده و فقدان این مجوز مانع از انتشار در پلتفرم‌های صوت و تصویر کشور خواهد شد.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها