تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37057

لیسانسه هاسینماسینما، علی پاکزاد – سروش صحت معتقد است برای نشان دادن معضلات اجتماعی گاهی نیاز است از زبان طنز استفاده کرد و امیدوار است در این راه مسئولان و مردم صبور باشند.

به گزارش سینماسینما، سریال «لیسانسه‌ها» ساخته جدید سروش صحت از شنبه چهارم دی ماه روی آنتن شبکه سه رفته است. این سریال موضوعی اجتماعی دارد که در قالب طنز روایت می‌شود. این سریال در دو فصل ارائه خواهد شد.

صحت در گفت‌و‌گو با سینماسینما درباره سریال «لیسانسه‌ها » گفت: «این سریال در دو فصل خلاصه خواهد شد. فصل اول ۲۵ قسمت خواهد بود. بعد از اتمام فصل اول فصل دوم پخش خواهد شد که به احتمال فراوان ۳۵ قسمت خواهد بود. فصل دوم برای تابستان سال آینده آماده خواهد شد.»

او ادامه داد:«داستان این سریال حول محور زندگی چند جوان می‌گذرد که مقطع لیسانس را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. البته موضوع اصلی سریال درباره لیسانس و مدرک نیست. بلکه موضوع برمی‌گردد به شرایط زندگی، معیشتی و مشکلاتی که عموما جوانان و خانواده‌های با آن درگیر هستند. سعی کردیم این سریال در غالب یک طنز اجتماعی بگنجد.»

کارگردان سریال «لیسانسه‌ها» در ادامه اضافه کرد: «مشکلات و تلخی‌ها را با طنزی خاص ارائه دادیم. با کسانی شوخی کردیم که امیدوارم این موضوع برای همه خوشایند باشد و از این سریال لذت ببرند. امید داریم که این بار به کسی بر نخورد و دوستان مطلع باشند که همه این‌ها طنز است و در غالب یک شوخی می‌گنجد.»

او ادامه داد: «روز به روز شاهد سخت‌تر شدن کار طنز در کشور هستیم. زیرا عده‌ای معتقدند ما کسانی را مسخره می‌کنیم در صورتی که به هیچ وجه این‌گونه نیست. گاهی مجبور هستیم که معضلات اجتماعی را با طنز نشان دهیم. من فکر می‌کنم بهتر است که این ظرفیت ایجاد شود و دوستان موضوع را درک کنند. اگر مسئولین و مردم این موضوع را به خوبی درک کنند قطعا کار کردن در ادامه نیز راحت‌تر خواهد بود.»

صحت همچنین در مورد تغییرات در جشنواره فجر پیش رو و تلفیق دو بخش فیلم‌های اول و سودای سیمرغ گفت:«درباره تغییرات اخیر در جشنواره فجر نمی‌توان با صراحت نظر داد. باید صبر کنیم ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. بی‌صبرانه منتظر تماشای فیلم‌ها هستم تا نتیجه کار دوستان را مشاهده کنم، امیدوارم که این فجر نسبت به سال گذشته پیشرفت‌های زیادی کرده باشد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها